משפחת ארגמני מבאר שבע מקבלת את נועה חזרה משבי חמאס

נועה ארגמני בפגישה הראשונה עם אביה(צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

התרגשות בבאר שבע עם הצלחת הפעולה הנועזת של צה"ל, שב"כ והימ"מ שבה חולצו 4 החטופים ובהם תושבת העיר נועה ארגמני. בן זוגה, אבינתן אור שנחטף איתה, עדיין בשבי. אביה הנרגש, יעקב ארגמני: "אני מבקש להודות לכל אחד ואחד, לנשיא, לראש הממשלה ולכולם"

נועה ארגמני. קרדיט - צילום פרטי
נועה ארגמני. קרדיט – צילום פרטי

יחד עם נועה חולצו עוד שלושה חטופים, במצצע הבוקר חולצו נועה ארגמני (25), אלמוג מאיר (21), אנדרי קוזלוב (27) ושלומי זיו (40), אשר נחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה ממסיבת ׳הנובה׳ ב-7 באוקטובר.

החטופים ששוחררו
החטופים ששוחררו
היום שוחררו  ארבעה מהחטופים אחרי מבצע הירואי וקשה בעזה ואחת מהם היא כמובן נועה ארגמני, שנחטפה מהמסיבה בנובה.
משפחת ארגמני הם תושבי העיר באר שבע ואביה אוהד הפועל באר שבע. בדצמבר, הפועל באר שבע אירחה את מכבי תל אביב בטרנר וגם את משפחתה של נועה, שחקני שתי הקבוצות לבשו חולצות הקוראות לשחרורה וביצעו טקס מרגש.
בגמר הגביע האחרון, רותם חטואל לבש שוב את החולצה של ארגמני. אביה התקשר אל החלוץ אחרי משחק הגמר והזמין אותו אליהם כשנועה תחזור והיום זה סוף כל סוף קרה.
ראש העיר באר שבע, שבה מתגוררת משפחת ארגמני, שוחח עם אביה של נועה, יעקב, ואמר לו: "זהו יום גדול ומרגש לעם ישראל ולמדינה כולה. העיר באר שבע ותושביה, יחד עם כל אזרחי מדינת ישראל, התפללו לשובה של נועה הביתה בשלום יחד עם כל החטופות והחטופים. זהו רגע של גאווה לאומית, רגע של אושר, בזכות נחישותם של כוחות הביטחון שלנו שלא מוותרים עד שאחינו ואחיותינו כולם ישובו הביתה, לארץ ישראל. עם ישראל חי וקיים".
עשרות תושבים יצאו לחגוג מול בית הוריה של נועה ארגמני בשכונת כלניות בעיר. ועד השכונה והתושבים מתכננים לנועה ארגמני קבלת פנים מיוחדת, במסגרתה ילוו אותה מהכניסה לשכונה ועד לביתה. "נועה שלנו חזרה הביתה, אנחנו אוהבים אותך" צעקו משמחה תושבים שהתגודדו ברחוב בו הוריה של נועה מתגוררים, כאשר הם מצויידים בדגלים ובשלטים שבהם נכתב "ברוך שובך".

 

במהלך המבצע מהרג לוחם הימ״מ ארנון זמורה, בצה״ל החליטו לקרוא למבצע חילוץ החטופים ״מבצע ארנון״ על שם לוחם הימ״מ שנפל בפעילות.

ארנון זמורה ז״ל
ארנון זמורה ז״ל

לוחם ומפקד הימ"מ ארנון זמורה ז"ל נפצע קשה בלחימה כשהוביל בצוות שפרץ לתוך האיתור בו הוחזקו 3 החטופים. הוא נכנס לקרב מול מחבל שהיה בחדר, פונה לבי"ח כשמצבו אנוש – ובהמשך נקבע מותו. ארנון ז"ל הוא החלל ה-11 של הימ"מ מפרוץ המלחמה, הוא הותיר אחריו אישה, שני ילדים, הורים אח ושתי אחיות.

ארנון שירת בימ"מ כ-8 שנים והשתתף באין ספור פעילויות מבצעיות משמעותיות להגנה על אזרחי ישראל ולסיכול טרור בתקופתו כלוחם וכמפקד בימ"מ. הוא הציל פצועים תחת אש, פעל רבות בנקודות מכריעות בפעילויות המבצעיות השונות. ארנון פיקד על הלחימה ביד מרדכי ב-7.10, במהלכה חיסלו עשרות מחבלים שניסו להמשיך צפונה. לאחר הקרב ביד מרדכי, המשיך ונלחם בזירות נוספות בדרום ב-7 באוקטובר והציל חיים של אזרחים רבים.

מאמרים שאולי יעניינו אתכם
אולטרס הפועל ב"ש "נחרים משחקים למשך חצי שנה"
קרדיט-דוברות מרחב נגב

ארגון אוהדי הפועל באר שבע "אולטרסאות'" הכריז אמש על צעד מחאה דרמטי בתגובה להרחקתם של למעלה מ-20 מחבריו מהמגרשים למשך - קראו עוד

תושב באר שבע ביצע עבירות מין בקטינות
כתב אישום

אלירן צור, תושב באר שבע בן 29, הועמד לדין בעקבות האשמות חמורות של ביצוע עבירות מין כלפי 20 קטינות בגילאים - קראו עוד

המשחק בין הפועל ב"ש לסכנין יירשם כ-0:0 ללא נקודות
קרדיט הפועל באר שבע

בעקבות העימותים האלימים שהתרחשו במשחק בין בני סכנין להפועל באר שבע, מסתמן כי המשחק בין הפועל ב"ש לסכנין יירשם כ-0:0 ללא - קראו עוד

אזהרת מבקר המדינה מתניהו אנגלמן
המבקר בוועידת המשפט

בטקס פתיחת שנת המשפט של לשכת עורכי הדין שנערכה בתל אביב, הזהיר מבקר המדינה מתניהו אנגלמן: "ביקורת המדינה חיונית לביטחון - קראו עוד

שריפת ארון חשמל בבניין ברחוב שמחה אסף באר-שבע
צילום - מתנאל בושרי - דוברות כבאות דרום

במוקד 102 של מחוז דרום התקבלו במהלך הלילה הודעות על עשן בתוך חדר מדרגות בבניין בן 3 קומות ברחוב שמחה - קראו עוד

תאונה עם מעורבות שני כלי רכב אירעה ברחוב מצדה פינת אברבנאל בבאר שבע.
צילום- איחוד הצלה סניף באר שבע

תאונה עם מעורבות שני כלי רכב אירעה ברחוב מצדה פינת אברבנאל בבאר שבע.

הודעה מטעם עיריית באר שבע
עירית באר שבע

הודעה מטעם עיריית באר שבע

הפגנה ברחבי באר שבע
הפגנה בבאר שבע

בעקבות הודעת צה"ל ושב"כ מאתמול, על איתור והשבת גופותיהם של שישה חטופים מתוך מנהרה תת-קרקעית במרחב רפיח, נרשמת בבאר שבע - קראו עוד

מי שובת מחר?
שביתה

מחר בבוקר, בשעה 6:00, צפויה להתחיל שביתה כללית רחבה במשק הישראלי, שתכלול מגוון רחב של מגזרים ציבוריים ופרטיים. שביתה זו, - קראו עוד

דיווח על חשוד בתחנה המרכזית בבאר שבע
החשוד צילום מתוך רשת חברתית על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

דיווח על חשוד בתחנה המרכזית בבאר שבע

בשבוע הבא שיבושים ברכבת ישראל בבאר שבע 
רכבת ישראל

בשבוע הבא יחולו שיבושים בתנועת הרכבות של רכבת ישראל בשל עבודות תחזוקה ותשתית באזור תחנת בית יהושע, ביום שישי, ה-6 - קראו עוד

הנער שטרית איתי מבאר שבע נעדר
צילום- דוברות המשטרה

איתי שטרית בן ה-16 נעדר מאז אתמול, משטרת ישראל פונה ליצבור לסייע בחיפושים אחריו

חדשות