באר שבע בדרך להיות עיר חכמה

Pinterest LinkedIn Tumblr +

מדובר במערכות שליטה ובקרה חכמות שישלטו ממרכז שליטה עירוני, ויכללו את מערכות האזעקה, כריזה ניהול רמזורים בכל העיר מערכות הקשר ומערכות חכמות נוספות הנשלטות מרחוק דרך מרכז הבקרה העירוני.

כלומר המערכת תיצור עיר בטוחה יותר, אך יחד עם זאת האח הגדול כבר כאן, המערכת גם תכלול מאות מצלמות אבטחה שיפרסו בעיר שיספקו מידע על כל המתרחש בעיר, המערכת תנתר ותעבד נתונים חשובים, אך יחד עם זאת יש לזכור שהפרטיות במרחב הציבורי תפגע. אגב מערכות אלו ידועות כבעלות טכנולוגיה של זיהוי פנים ומשתמשים בה בשדות תעופה ובערים מסויימות בעולם, ויום אחד אולי גם כאן בארץ ובבאר שבע.

עירונית לניהול עיר בטוחה. סלקום תספק לעירייה מערכת שו”ב (שליטה ובקרה) שתותקן במרכז שליטה עירוני ותנהל את כל המערכות העירוניות, בהן: אזעקות, כריזה, איתוראן, מערכות הקשר, ניהול הרמזורים, CRM ומערכת ה-GIS העירונית. מרכז השליטה ינהל את מאות מצלמות אבטחה הפרוסות ברחבי העיר, וכן יסופקו מערכות לאנליטיקות וידאו בזמן אמת של אבטחת העיר ותפעולה לרווחת התושבים.

לדברי ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ, במסגרת שיתוף-הפעולה של עיריית באר שבע עם ישראל דיגיטלית נבחרה חברת סלקום לבצע את פרויקט הקמת מערכת שליטה ובקרה בעיר. הפרויקט יאפשר לבאר שבע לנהל ולבקר בצורה מיטבית על הפעילות בעיר. יש חשיבות רבה בשימוש בטכנולוגיה כמנוף לשיפור איכות חיי התושבים.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank