הפועל באר שבע: אם ז’וזואה יבקש לעזוב, במועדון לא יעמדו בדרכו.

Pinterest LinkedIn Tumblr +

השחקן הפורטוגלי ז’וזואה של הפועל באר שבע לא מפסיק עם הסקנדלים שלו והתקוטט עם הבלם עמית ביטון באימון, במהלך משחקון פנימי התקוטט  הקשר ז’וזואה  והושעה עד שתיערך לו ועדת משמעת ואבוקסיס החליט שהוא לא ימריא עם חבריו למשחק החוץ נגד באייר לברקוזן. אם יבקש לעזוב, במועדון לא יעמדו בדרכו.

עשר דקות לסיום האימון, לאחר התקרית עם ז’וזואה, אבוקסיס הוריד את השחקנים לחדר ההלבשה, כדי לעדכן את מנכ”ל המועדון, אסי רחמים, שנמצא בגרמניה. במועדון באר שבע  טוענים כי אין כל כוונה בשלב זה לשחרר את השחקן באופן מיידי. יחד עם זאת, נראה כי הוא ייקנס, יתנצל ויובהר לו כי התנהלות דומה תוביל לסקנציות חמורות יותר מצד המועדון.

גורם במועדון אמר: “שום קבוצה לא נתנה לז’וזואה כל כך הרבה תשומת לב וסבלנות כמו בהפועל באר שבע  וחשוב לזכור את התנהגותו בתורכיה כאשר שיחק שם, אבל יש רגע שבו צריך להגיד ‘עד כאן’. צריך לקבל החלטות”

בהפועל באר שבע החליטו לעשות סוף להתנהגותו של ז’וזואה ולא להבליג יותר על התנהגותו והתנהלותו. האירוע בינו לבין ביטון הגיע למכות, כאשר השחקנים מפרידים בין השניים.

ז’וזואה נודע בחום המזג שלו עוד בקבוצות הקודמות שלו, הרבה לפני שהגיע לישראל, אבל נדמה שבחודשים האחרונים הוא התעלה אפילו על עצמו. בסוף אוגוסט הוא חבט בפניו של אלמוג כהן ממכבי נתניה ונמלט מספיגת כרטיס אדום, וכמה ימים לאחר מכן קילל את אליניב ברדה באימון ונקנס. בהמשך פגע בטל בן חיים ממכבי תל אביב עם המרפק בצורה מכוערת והתעמת עם מאמן בני סכנין, ניסו אביטן.

בהפועל באר שבע לא מתכוונים ליזום פרידה, אולם אם השחקן עצמו יחליט שלאור ההתפתחויות הוא רוצה לעזוב, במועדון לא יעמדו בדרכו.

 

 

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank