מנהל הקפה מבאר שבע שחשוד בהטרדה

Pinterest LinkedIn Tumblr +

בית המשפט התיר לפרסום את שמו של מאיר אלפסי  אנו מפרסמים את תמונתו מאתר הפייסבוק של החשוד בביצוע עבירות מין בארבע נשים, אחת מהן נערה בת 17 שעבדה תחתיו

מקבוצת “קפה קפה” נמסר: “אנו מזועזעים מהמעשים המיוחסים לזכיין הרשת בסניף יס פלנט בבאר שבע. אנו מוקיעים כל פגיעה בעובדים וכל עבירה על החוק, ומקפיאים לאלתר את הזיכיון לזכיין הנחשד במעשים החמורים. באם יוכחו ההאשמות אנו נשלול את הזיכיון לצמיתות. אין מקום אצלנו ברשת לעבריינים ולעברייני מין בפרט”.

השופט יואל עדן בביהמ”ש המחוזי בב”ש: “יש להעדיף את עקרון פומביות הדיון, יש אינטרס ציבורי מובהק בפרסום שמו לאור טיב וריבוי החשדות ומכך שיכול והפרסום יביא לקידום החקירה”.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר היום (שישי) לפרסום את שמו של מאיר אלפסי (31), מנהל בית קפה בבאר שבע החשוד בביצוע עבירות מין בארבע נשים, אחת מהן נערה בת 17 שעבדה בעסק, ומעצרו הוארך עד 24 במרץ.

סניגורו של מאיר אלפסי מסר: “מישהי שאיתה ניהל מערכת יחסים נפגעה מאהבה נכזבת, ולכן פנתה למאות בנות בפייסבוק בנוגע אליו, שיכנעה לבסוף 4 בנות להגיש נגדו תלונות על תקיפות מיניות והן דיברו אף באותן מילים במשטרה. לדברי הסניגור, כשהגיע לתחנה ראה את 4 המתלונות יושבות יחד על ספסל ומדברות.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author