סופר הצינור ייפתח בבאר-שבע ביום שני הקרוב

סופר הצינור - תוכן גולשים שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

זה קורה השבוע ביום שני: סופר הצינור, מיזם הסופר החברתי של גיא לרר מתונית הצינור שמציע מוצרים במחירים זולים משמעותית ממתחריו ולשבור את המונופול הקיים כיום בכל הקשור לצריכה הביתית בתחום המזון והפארם, יפתח השבוע סניף חדש בב”ש.

בהודעה שפורסמה בעמוד הפייסבוק של תכנית “הצינור”, הוכרזה באופן רשמי פתיחת סניף חדש של “סופר הצינור” בב”ש שצפוייה להתרחש ביום שני השבוע בשעה 19:00.
על פי ההודעה שפורסמה, הסניף החדש של “סופר הצינור” ייפתח במרכז חן שבשכונה ב׳ וצפוי להיות גדול יותר בשטחו בהשוואה לסניף בתל אביב וכמו כן להישאר פתוח באופן קבוע ולא באופן זמני או כפיילוט.

מאמרים שאולי יעניינו אתכם
גיא לרר ייפתח סופרמרקט ‘הצינור’ בבאר שבע

אחרי הביקורת שקיבל גיא לרר על פתיחת הסופרמרקט הזול בישראל של הצינור בתל אביב גיא פותח סניף גדול יותר בבאר - קראו עוד

-----------------------------------------------------------------------

הצטרפו אל צוות הכותבים שלנו יש לכם סקופ?, חדשות? תוכלו לשלוח אלינו ולאחר בדיקת החומר נפרסם. ניתן לדווח על חדשות אל העורך במייל כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. המערכת שלנו מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש קרדיט או לבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: rentatar@gmail.com - שלחו כאן אימייל

חדשות