שר הפנים דרעי לבחון העברת המועצה התעשייתית נאות חובב לבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

המועצה התעשייתית נאות חובב מכניסה לכיסה ארנונה בסך עשרות מיליוני שקלים בשנה.

תקציב המועצה עומד על 70 מיליון שקלים בשנה, וההכנסות שהיו לה מארנונה עמדו על 32 מיליון, כאשר לאחרונה עלו ל-38 מיליון בעקבות הכניסה של חברת החשמל למועצה.

השר דרעי, הכריז בישיבת עבודה בעיריית באר שבע בפני ראש העירייה, רוביק דנילוביץ כי הנחה לפרסם כתב מנדט לבחינת איחוד המועצה התעשייתית נאות חובב לבאר שבע. ועדת הגבולות תבחן ותעביר את המלצותיה בקרוב לשר הפנים אריה דרעי. הישיבה התקיימה בהשתתפו צוות לשכת השר, מנכ”ל משרד הפנים מרדכי כהן, מנכ”ל משרד הפריפריה אריאל משעל, מנכ”ל הרשות לפיתוח הנגב, משה מור יוסף, צוותי העירייה ונציגי ש”ס בעיר.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ: ״אני רוצה להודות לשר הפנים אריה דרעי, שתמיד עם אוזן קשובה ולב פתוח לצרכי העיר. השר דרעי תמיד בחפץ לב נענה לבקשות שלנו ומסייע לנו להגשים את החלומות. משרד הפנים הוא המקצועי ביותר ותענוג לעבוד עם האנשים שלכם בגלל היכולות המקצועיות הגבוהות”.

לדברי השר דרעי אמר: “העיר באר שבע חייבת את חוק באר שבע. זה מחוייב המציאות כעיר שאמורה לקלוט חלק גדול מפרוייקט הענק של צהל עולה לנגב. אני תומך בזה בכל לב, אני יודע שנשיא המדינה תומך, ואנחנו חייבים לחזק את באר שבע שהיא המטרופולין הדרומי הגדול של המדינה”.

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’, התייחס והוסיף: ״אני רוצה להודות לשר הפנים אריה דרעי, שתמיד עם אוזן קשובה ולב פתוח לצרכי העיר. השר דרעי תמיד בחפץ לב נענה לבקשות שלנו ומסייע לנו להגשים את החלומות. משרד הפנים הוא המקצועי ביותר ותענוג לעבוד עם האנשים שלכם בגלל היכולות המקצועיות הגבוהות”.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author