באר שבע תחגוג בצניעות את יום העצמאות

Pinterest LinkedIn Tumblr +

אחרי התלבטויות רבות, החליטה העירייה כי חגיגות יום העצמאות בבאר-שבע יתמקדו באירועים צנועים וברגישות רבה ויתמקדו על אירועים לילדים ולקהילה, ראש העירייה, רוביק דנילוביץ’ הודיע: “הנחיתי כבר מזמן להכין טקס רגיש שמותאם למציאות המורכבת במדינה ללא אמנים וללא זיקוקים”

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’ הודיע על כוונתו להכין טקס צנוע ליום העצמאות. בהודעה שפרסם ברשתות החברתיות הוא כתב:
“תושבים יקרים, בראשית חודש נובמבר נשאלתי על ידי גורמי המקצוע שעוסקים באירועים: ״מה עושים וכיצד נערכים ליום העצמאות?״ (מדובר בהכנות של כחצי שנה מראש”, סיפר ראש העיר והוסיף – “הבהרתי להם, בעיצומן של הקרבות, כאשר בכל יום קברנו את יקירנו (הנרצחים והנופלים) ושבר עמוק זועק את כאבן של המשפחות השכולות ובשעה שיש לנו חטופות וחטופים בשבי האויב ומשפחותיהם נקרעות ודואגות ושהפצועים-הלוחמים הגיבורים, הקריבו את גופם, שלא נכון לקיים חגיגות עצמאות כבשגרה”.
אנחנו חיים במדינה, כואבים את כאב המשפחות, אבלים ודואגים. אסור להיות אטומים! לכן, הודעתי להם עוד בחודש נובמבר האחרון שלא להתחייב ולא לסגור עם אף אמן, בטח שלא זיקוקים וכל מה שמסמל חגיגות שאינן מתאימות לתקופה בה מתמודדת מדינתנו האהובה. עת לשמוח ועת לכאוב, תמיד ביחד”.

“לכן הנחתי כבר מזמן, להכין מתחם אחד ברחבת העיריה בצניעות רבה וברגישות, בדגש על אירועי ילדים וקהילה מותאמים ובהבלטה של ערכי וסמלי המדינה. צנוע, רגיש, כזה שמתכתב עם המציאות המורכבת של מדינה במלחמה. פרטים מלאים יפורסמו לציבור בקרוב”.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank