דנילוביץ’: ”מלווה באופן אישי מהלך למציאת פתרון לעסקים בבאר שבע”

Pinterest LinkedIn Tumblr +

בשל הלחימה, פרנסתם של עובדים רבים, עצמאים ובעלי עסקים בנגב נפגעה. ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’, כינס ישיבה מקצועית עם גורמים בכירים, למציאת פתרון.
בעקבות המלחמה, עסקים רבים בבאר שבע סגורים או עובדים במתכונת מצומצמת. עצאים רבים נותרו ללא פרנסה. ראש עיריית באר שבע מקדם מהלך למציאת פתרון בעבור העובדים ובעלי העסקים שנפגעו.
‘’קיימנו הבוקר דיון מקצועי בנוגע למצב העסקים בעיר והצורך ביצירה של מנגנוני פיצוי וסיוע למגזר העסקי. מיד אחרי, שוחחתי עם שר הפנים, משה ארבל ומנכ”ל המשרד עו”ד רונן פרץ ולאחר מכן עם מנכ”ל משרד האוצר שלומי הייזלר ובכירי אגף התקציבים באוצר, זאת בהמשך לפנייתי לשר האוצר בצלאל סמוטריץ’ בנושא, תוך פרוט הצעדים הדרושים בשלב זה”, אומר ראש עיריית באר שבע.

דנילוביץ’: ‘’בימים הקרובים יגובש מתווה שיתן את המענה למגזר העסקי ואני מלווה באופן אישי את המהלך, עד למציאת פתרון ראוי”
‘’בעת חירום, בימים של חוסר וודאות ביטחונית, נדרשת הוודאות הכלכלית לכל אותם תושבים שנפגעו, לצד בעלי העסקים שעברו לפעילות עסקית מצומצמת, במיוחד לאלה שפעילותם נעצרה לחלוטין”.

‘’מהתייחסות הגורמים במשרדי הפנים והאוצר, נראה כי סוגיית מצבם של העסקים והצעדים הדרושים מצויים בסדר עדיפות גבוה. בימים הקרובים יגובש מתווה שיתן את המענה למגזר העסקי ואני מלווה באופן אישי את המהלך, עד למציאת פתרון ראוי”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank