הובא למנוחות רס”ר במיל’ ליאב אטיה

Pinterest LinkedIn Tumblr +

הבוקר, ראשון, בשעה 10:00, נערכת בבית העלמין הצבאי בבאר שבע הלווייתו של רס”ר (במיל’) ליאב אטיה ז”ל, בוגר מקיף א’, למד הנדסת בניין במכללת סמי שמעון, לוחם בעוצבת חוד החנית (55), אשר נפל בליחמה בדרום הרצועה. רס״ר אטיה, תושב באר שבע, לוחם בגדוד 6623 היה בן 25 בנופלו. הועלה מדרגת רס”ל לדרגת רס”ר לאחר מותו.

ליאב בוגר מקיף א׳, היה אדם ערכי, אכפתי ומלא אהבה ונתינה לבריות. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה הכבד של משפחתו ויקיריו. יהי זכרו ברוך!
אתמול, עת הבשורה המרה הותרה לפרסום, חברים ואישי ציבור בבאר שבע ספדו לו.
שחקן תיאטרון באר שבע, אורן כהן, סיפר כי הכיר אטיה בשנת 2016, בעת ההעלאת ההפקה ‘’מיקה שלי”, אותה ביים: ‘’ליהקתי אותך לתפקיד של “סרן מרום” לוחם, קצין חתיך, גברי- הישראלי היפה. זה היה הכי מדויק עבורך. הרבה שנים עברו מאז, הרבה תלמידים ושחקנים שפגשתי, תמיד יש את אלו שנכנסים לך ללב, שמתחברים לך לנשמה, אתה היית כזה ליאב,
מאנצ’ אמיתי, תמיד מחייך. בא לעבוד.להפיץ טוב. קיבלתי את הבשורה עליך בשבת מאסף (מאותה ההפקה)”.
ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’, ספד לו: ‘’העיר באר שבע אבלה וכואבת על נפילתו של רס”ר (במיל’) ליאב אטיה, לוחם בגדוד 6623 עוצבת ״חוד החנית״ (55) בקרב ברצועת עזה. ליאב בוגר מקיף א׳, היה אדם ערכי, אכפתי ומלא אהבה ונתינה לבריות. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה הכבד של משפחתו ויקיריו. יהי זכרו ברוך!”.
סגן ראש עיריית באר שבע, הרב גדי מזוז: ‘’באר שבע אבלה וכואבת על נפילתו של רס”ר (במיל’) ליאב אטיה, לוחם בגדוד 6623 עוצבת ״חוד החנית״ (55) בקרב ברצועת עזה. ליאב בוגר מקיף א׳,למד הנדסת בניין בסמי שמעון . היה אדם ערכי, אכפתי ומלא אהבה ונתינה לבריות. בן למשפחה לתפארת ישראל. אנו מרכינים ראש ומשתתפים בצערה הכבד של משפחתו ויקיריו.
יהי זכרו ברוך!”.
בוועד שכונת כלניות, בו מתגוררת משפחתו, אמרו הבוקר: ‘’אתמול התבשרנו על לכתו של הגיבור ליאב אטיה ז”ל, ליאב נהרג בעזה על הגנת המולדת. אחותו שגית אוזן והוריו דוד ורבקה גרים בכלניות והם חלק מהקהילה. המשפחה תשב שבעה ברחוב אולגה שמיר 46. משפחת אטיה היקרה שלא תדעו עוד צער !”.

 

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank