סמל אורי יצחק חדד מבאר שבע נפל בדרום רצועת עזה

סמל אורי יצחק חדד הי''ד (צילום: דובר צה''ל)

סמל חדד נפל באירוע פיצוץ מבנה ממולכד ברפיח. באירוע נפצעו עוד 9 לוחמי גדוד 931 של הנח"ל. אחד מהם פצוע קשה והיתר בינוני וקל.

צה"ל מתיר לפרסם כי סמל אורי יצחק חדד הי"ד, בן ה-21 מבאר שבע, לוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.  באירוע שבו נפל חדד נפצע באורח קשה לוחם מהנח"ל. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומשפחתו עודכנה.
אורי יצחק חדד היה תלמיד ישיבת איתמר, הוא החלל השישי של הישיבה מאז פרוץ המלחמה. באירוע בו נהרג אורי יצחק נפצעו שמונה תלמידים נוספים של הישיבה, ביניהם פצוע אחד קשה, הודעות נמסרו למשפחות.
אביו של אורי, הרב ציון חדד, הוא מנכ"ל עמותת בית מוריה בבאר שבע: "אוי לנו כי הושברנו. בכאב עמוק משתתפים באבלם של אהובינו על עלייתו בגבורה לגנזי מרומים של בנם האהוב אורי. מבני ציון היקרים והמסולאים מפז, מתיקות ואור גדול שנגנז. עיני עיני יורדה מים על חללי בת עמי. בנחמת ציון ובבניין ירושלים ומהשמיים תנוחם המשפחה כולה", נמסר בהודעה של בית מוריה. אורי יצחק חדד הי"ד יובא למנוחות היום, שני, בשעה 19:00, בהר הרצל בירושלים.
מאיגוד ישיבות ההסדר נמסר, כי "בית איגוד ישיבות ההסדר מבכה מרה את נפילתו של סמל אורי חדד הי"ד, לוחם חטיבת הנח"ל, תלמיד בישיבת ההסדר איתמר שנפל במלחמת המצווה. בשם ראשי ישיבות ההסדר וכלל הרבנים והתלמידים אנו מחבקים את המשפחה, את רבני הישיבה, תלמידיה ובוגריה ומתפללים לניצחון מוחץ של חיילינו הגיבורים על אויבינו השפלים והאכזריים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".
גדי מזוז, חבר מועצת העיר באר שבע אשר הכיר את אורי מילדות, תיאר אותו במילים נוגעות ללב: "ילד חייכן, שמח, תורם בתנועות נוער, חבר של כולם, ערכי מאוד, חבר טוב של יהונתן מלכה ז"ל, לוחם השריון שנפל לפני חצי שנה. האבא תושב וותיק בעיר, שני ההורים חסידים גדולים ומעמודי התווך של הקהילה בפלח 6. פשוט נוראי, מלח הארץ".
הלווייתו של סמל אורי יצחק חדד, שנהרג כתוצאה מפיצוץ פיר ממולכד באחד הבתים ברפיח, תתקיים הערב בשעה 19:00 בהר הרצל בירושלים. אביו הוא מנכ"ל בית מוריה בעיר.
יהי  זכרו ברוך!
מאמרים שאולי יעניינו אתכם
סמל אור אסתו מבאר שבע נהרג בחילופי אש
אור אסתו. קרדיט - תוכן גולשים (ע''פ סעיף 27א')

סמל אור אסתו מבאר שבע נהרג בחילופי אש

רס"ר יהונתן מלכה מבאר שבע ויוחאי גור הרשברג מחוות פיליפ נהרגו אמש
מלכה והרשברג ז"ל. קרדיט - דובר צה"ל

לפני זמן קצר הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל - רס"ר יהונתן מלכה, תושב העיר באר שבע ויוחאי גור - קראו עוד

הובא למנוחות רס"ר במיל' ליאב אטיה
באדיבות דובר צה"ל

הבוקר, ראשון, בשעה 10:00, נערכת בבית העלמין הצבאי בבאר שבע הלווייתו של רס"ר (במיל') ליאב אטיה ז"ל, בוגר מקיף א', - קראו עוד

הותר לפרסום: רס״ר במיל׳ ליאב אטיה מבאר שבע נפל בקרבות בעזה
באדיבות דובר צה"ל

הותר לפרסום: רס״ר במיל׳ ליאב אטיה מבאר שבע נפל בקרבות בעזה

הותר לפרסום סרן (מיל׳) דניס קרוחמלוב נפל בעזה
סרן (במיל') דניס קרוחמלוב וקסלר ז''ל (צילום דובר צה''ל)

דובר צה''ל התיר לפרסום את שמותיהם של תשעה חללים, שנפלו במהלך הקרבות הקשים, בהם חלל תושב באר שבע: - סרן - קראו עוד

חדשות