רוביק דנילוביץ’ סירב בנימוס לראש הממשלה

Pinterest LinkedIn Tumblr +

רוביק דנילוביץ’ סירב בנימוס לראש הממשלה וגם חיים ביבס סירב להצעת נתניהו למקום חמישי ברשימת הליכוד ולתפקיד שר.

שריון של מקום חמישי ברשימת מפלגת הליכוד לכנסת ותפקיד שר זה מה שהציע בשבוע החולף ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’, ויו”ר רשות השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין, חיים ביבס,  את הצעה ששניהם דחו.

רוביק דנילוביץ’ הסביר שאין בכוונתו להתמודד במישור הארצי, שכל כולו נתון לפיתוח הנגב והזכיר שאינו חבר באף מפלגה וכי הוא לא מעוניין להצטרף לאף אחת מהן.

רוביק עושה בחוכמה, הוא שולט בעיר ואין עוררין על מעמדו אחרי שבבחירות האחרונות גרף מספר מצביעים כפי שאף ראש עיר בארץ לא גרף, רוביק מצליח בתפקידו ויש לתושבי באר שבע אמון מלא בפועלו. כל ניסיון להיכנס לפוליטיקה הארצית רק תלכלך את שמו ומי יודע מה יהיו התוצאות בבחירות הבאות, התרסקות של נתניהו בהחלט אפשרית, והגוש יכול להתפרק לטובת גדעון סער שגם הוא ליכוד דגם ב’.

אמנם קשה להאמין שביבי נתניהו יפסיד בבחירות הקרובות וגם מתנגדיו הגדולים ביותר עדיין מעריכים את פועלו ולא יכולים להציב מישהו במקומו.

אך במצבה הרעועה של הפוליטיקה הארצית טוב יעשה רוביק אם ימשיך להשפיע על פיתוח הנגב ובאר שבע במקום להיכנס לפלונטר  של הפוליטיקה הארצית שממנה כולם בשן ועין.

אגב גם בני ביטון ראש עירית דימונה  נשאל בערוץ הכנסת האם ילך לפוליטיקה הארצית והשיב בשלילה.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank