אותרה ללא רוח חיים תלמידת מקיף ג’ בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

נמצאה גופתה של אלינה וייסברג בת ה-17 שנעדרה מאז הסתערו מחבלי חמאס על מקום המחבוא שלה בתוך שירותים ציבוריים בחוף זיקים. הלילה, מעט לאחר חצות, משפחתה של אלינה קיבלה את הבשורה הנוראה.
אלינה וייסברג (17) וחברה שחף קרייף (17) בילו בוקר רומנטי יחד עם חברים בחוף זיקים. כשהשמש עלתה, האווירה הפסטורלית התחלפה במהרה לאווירה מסוייטת כשהמקום הפך לזירת טבח.
בשעה שמחבלי חמאס חדרו לישראל, וייסברג, קרייף ו-3 מחבריהם התחבאו בשירותים ציבוריים בקרבת החוף. שחף הצליח לתעד את רגעי האימה הללו בסרטון ולשלוח אותו לחבריו. בתחילת הסרטון נראים אזרחים בתוך תאי השירותים, כשברקע נשמעות יריות וחייל צה”ל מתועד כשהוא נכנס לאחד החדרים במקום.

בסרטון, נשמעת אלינה ז”ל בעודה שואלת: “אלו מחבלים?”, ולאחר מכן נשמעות יריות נוספות שלאחריהן האזרחים נשכבים על הרצפה. במקביל החייל נראה יוצא מהחדר בעוד האזרחים ממשיכים להתחבא.

באותו הערב, שי אחיו של שחף הגיע לחוף ונחשף למראות המזוויעים של הטבח במקום. שי מצא גם כפכף בודד שהיה שייך לאלינה ואותו היא נעלה באותו בוקר.

יום לאחר מכן, נודע למשפחתו של שחף מסרטון שהעלו המחבלים לרשתות החברתיות כי שחף נרצח. הסרטון הנורא מציג אזרחים שנרצחו בעודם שוכבים בשלולית דם בתוך תאי השירותים. ואולם בסרטון לא ניתן היה למצוא כל זכר לאלינה. במשך 8 ימים למשפחתה של אלינה לא היה מידע על מקום הימצאה, עד לקבלת הבשורה הקשה הלילה. יהי זכרה של אלינה ברוך.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank