אירוע ירי בעמק שרה בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

צעיר כבן 20 נפצע באורח קשה ולא יציב, וצעיר כבן 26 נפצע באורח בינוני עם פציעות חודרות, באירוע אלימות ברחוב הפלדה בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים העניקו לצעירים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, מסתמן כי הרקע הינו סכסוך פלילי בין עבריינים.
משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל אודות אירוע ירי ברחוב הפלדה באזור התעשייה “עמק שרה” בבאר שבע.
כוחות מד”א שהגיעו לזירה פינו לבית החולים סורוקה פינו לבית החולים סורוקה שני גברים, תושבי באר שבע – צעיר כבן 20 במצב קשה ולא יציב ובן 26 במצב בינוני עם פציעות חודרות חובש רפואת חירום במד”א רון-אל ישראלי סיפר: “כשהגענו למקום ראינו את שני פצועים שוכבים על הכביש כשהם סובלים מפציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני וקשה.”
ממשטרת ישראל נמסר כי מיד עם קבלת הדיווח הגיעו כוחות משטרה למקום ופתחו בחקירה, תוך איסוף ממצאים וגביית עדויות במקביל למאמצים לאיתור ומעצר חשודים מעורבים. על פי החשד הראשוני הרקע לאירוע הינו פלילי.
מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, קיים הערכת מצב בזירה והטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב נגב והנחה לפעול באופן מיידי, ולהשתמש בכל האמצעים והכוחות הנדרשים, על מנת לאתר את החשודים המעורבים באירוע.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.