אכיפת חנייה בפיקוד הדרום והעיר העתיקה

Pinterest LinkedIn Tumblr +

מאז שהחלה המלחמה הופסקה האכיפה כנגד אלו המעמידים רכבם בניגוד לחוק. הפסקת האכיפה נועדה להקל על אנשי המילואים המגיעים לפיקוד הדרום ועל בעלי העסקים ולקוחותיהם בעיר העתיקה. לדברי עיריית ב”ש, ישנם רבים שניצלו את הפסקת האכיפה והחנו את רכביהם על מדרכות, חסמו מעבר של כלי רכב לרבות רכבי חירום והצלה, סיכנו את הולכי הרגל וחסמו צירי תנועה המובילים לפיקוד ולתחנת המשטרה. לאור זאת מודיעים בעירייה כי החליטו לשוב ולאכוף עבירות כלי רכב בפיקוד הדרום והעיר העתיקה.

לפני מספר ימים היוועצו בעירייה עם גורמים בפיקוד הדרום על מנת שאלו יחדדו את ההנחיות לחיילי המילואים ובנוסף לכך הוצמדו מכתבי התראה על כלי רכב שחנו בניגוד לחוק באופן שסיכן את משתמשי הדרך.

כעת משפעולות אלו לא הועילו, מודיעים בעירייה כי יחלו באכיפה כנגד אלו המחנים בניגוד לחוק, מסכנים את הציבור ומונעים גישה לכלי רכב בראשם רכבי שיטור, חירום והצלה.
מעיריית ב”ש נמסר: “גם בתקופה זו, למרות רצוננו להקל על התושבים, שמירת הסדר הציבורי ובטיחות התושבים חשובה מעין כמוה”.
“כפי שלא חונים סביב הקריה בתל אביב או סביב בסיסים אחרים של צה”ל בערים אחרות – בניגוד לחוק, אנו צריכים לשמור גם על הסדר הציבורי בבאר שבע ועל בטיחות משתמשי הדרך”.
“בקרבת הפיקוד (מרחק של כמה עשרות מטרים) ניתן למצוא מקומות חניה, בחינם. מדובר על 2-3 רחובות מקבילים לפיקוד ולתחנת משטרה, מרחק הליכה של 5 דקות, שם מתאפשרת חניה מסודרת שלא תפריע או תסכן ותמנע אכיפה וקנסות מיותרים”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank