אלימות כלפי קשיש בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

כתב אישום הוגש הבוקר כנגד תושב ירוחם, אשר בסוף החודש הקודם הכה ברחוב סמטת יטבתה בעיר קשיש כבן 84 והכה אותו נמרות בעזרת אבן.

מכתב האישום שהגיש עו”ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום עולה כי לאחרונה, בשעות הבוקר המוקדמות, יצא המתלונן לכיוון כספומט הקרוב לביתו בבאר שבע.
בהגיעו לכספומט, החל הנאשם עבדיה אדיניאייב ללכת אחריו ולקרוא לעברו קריאות נאצה, בין היתר, כינה אותו “היטלר”. בשלב מסוים זרק המתלונן אבן לכיוונו של אדיניאייב.
בתגובה לכך, החל אדיניאייב לזרוק אבנים לעבר ראשו ובפלג גופו העליון של המתלונן. בהמשך לכך, הרים אדיניאייב עציץ אשר היה מונח בסמוך אליו והשליך אותו על גופו של המתלונן.
כאשר המתלונן ניסה להתרחק מהמקום הטיח אדיניאייב אבן בראשו של המתלונן. אז קרס המתלונן ארצה.
מכתב האישום, שהגיש היום (ה’) עו”ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי לאחרונה, בשעות הבוקר המוקדמות, יצא הקשיש לכיוון כספומט הקרוב לביתו בבאר שבע. בהגיעו לכספומט, החל הנאשם, במקור תושב ירוחם המוגדר כדר רחוב, ללכת אחריו ולקרוא לעברו קריאות נאצה, בין היתר, כינה אותו “היטלר”.
בשלב מסוים זרק השליך הקשיש אבן לכיוונו של דר הרחוב, מה שככל הנראה עורר את זעמו – האיש החל בתגובה לזרוק אבנים לעבר ראשו ובפלג גופו העליון של הקשיש. בהמשך אף התוקף הרים עציץ אשר היה מונח בסמוך אליו והשליך אותו על גופו של הקשיש.
וכאילו כל זה לא מספיק, כתב האישום מסכם ואומר כי כאשר ניסה הקשיש להימלט מהמקום, הטיח דר הרחוב אבן בראשו, והוא התמוטט על המדרכה. בהמשך פונה לבית החולים “סורוקה” לקבלת טיפול רפואי.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank