אנס את בת זוגו לשעבר – וקיבל 7 שנות מאסר

Pinterest LinkedIn Tumblr +

לפי כתב האישום, ברנד הזמין לביתו את זוגתו לשעבר לצפייה בסרט וכפה עצמו עליה,  ברנד, בן 25 מבאר שבע, השתתף בעבר בתוכנית הטלוויזיה “יחידה מעורבת”

שבע שנות מאסר נגזרו היוםיום ראשון על אלמוג ברנד, בן 25 מבאר שבע, בגין אונס בת זוגו לשעבר. בנוסף, הוטל על ברנד לשלם לנפגעת פיצויים על סך 100 אלף שקלים. ברנד מתכוון לערער על ההחלטה. “אני כל כך שמחה שהאמת שלי יצאה לאור”, אמרה הנפגעת בתום הכרעת בית המשפט בתוכנית סדר יום בכאן רשת ב. “3 שנים שעברתי סבל והכפשות מאנשים, ועכשיו סוף סוף אני יכולה לחזור לחיות”.
מקרה האונס אירע לפני כ-3 שנים. לאחר שהנפגעת אזרה אומץ והחליטה להגיש תלונה נגדו במשטרה על המעשה, חבריו של ברנד פתחו במסע השמצות נגדה ברשתות החברתיות, שכלל את פרסום שמה ותמונתה.
על פי כתב האישום, ברנד הזמין את הנפגעת – אז, בת זוגו לשעבר – לצפות בסרט בביתו, ובמהלך המפגש כפה עצמו עליה – למרות שהבהירה כי אינה מעוניינת בכך. “אין מצב שאת לא רוצה. שקט, תני לי לגמור”, אמר לה ברנד בכפייה.
הנפגעת סיפרה במהלך המשפט כי השניים ניהלו בעבר קשר זוגי בן מספר חודשים ונפרדו עוד לפני המקרה. היא אף ציינה כי ברנד מעולם לא היה אלים כלפיה וכי לא העלתה בדעתה כי הוא עלול לפגוע בה בצורה כזו.
“אני זוכרת את הכול”, סיפרה הנפגעת בריאיון ל”כאן חדשות” לפני כ-3 שנים. “הכי חזק, אני זוכרת את כמות הפעמים שאמרתי ‘לא’, ואת כמות הפעמים שבכיתי והתחננתי. אי אפשר להילחם בבן אדם שגדול ממך פיזית, שידעת שאת אמורה לסמוך עליו. זה ההלם שמשתק אותך”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank