ארגוני הפשיעה בזזו כלי נשק ב-7 לאוקטובר

Pinterest LinkedIn Tumblr +

חשוד, שהחזיק בנשק גנוב מסוג קלאצ’ניקוב, מוכר למשטרה כחלק מארגון הפשע של משפחת לביא, הפועל בעיקר באיזור השפלה והדרום. מקרה זה מתווסף לאירועים רבים שהתגלו מאז בוקר הטבח, בהם רבים בזזו נשקים וציוד אישי מאזורי האסון.

תושב באר שבע נעצר בחשד להחזקת נשק שנגנב משטחי הלחימה ב-7 לאוקטובר, החשוד יובא היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו, במשטרה העלו בעבר חשד לפיו עבריינים ניצלו את המהומה לאחר הטבח ובזזו מאות כלי נשק ואמל”ח.

תושב באר שבע כבן 20 נעצר ביום שני השבוע בחשד להחזקת נשק מסוג קלצ’ניקוב שנגנב משטחי הלחימה ב-7 לאוקטובר. החשוד ככל הנראה הוא משתייך לאחד מארגוני הפשיעה בדרום. הוא יובא היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

המשטרה העלתה חשד מיד לאחר אירועי השביעי באוקטובר לפיו עבריינים ניצלו את המהומה ואת האנדרלמוסיה ובזזו מזירות הלחימה וממסיבת הטבע בנובה, מאות כלי נשק ואמל”ח של מחבלים שנהרגו.
מהמשטרה נמסר כי היא ממשיכה גם בימים אלו לרכז את המאמץ המודיעיני נגד עבריינים שפועלים בגזרת המרחב הדרומי, במטרה לסכל כוונות פליליות ולהציל חיי אדם.

באחד הימים הראשונים לאחר הטבח במסיבה, כוחות צה”ל הבחינו בשני תושבי רהט שהגיעו למקום וגנבו רכוש מתוך כלי רכב שננטשו במקום. כמו כן, כתב אישום מפורט הוגש נגד רם שאהין ודניאל חסון מדליית אל כרמל ונגד סאן לוסיאן תבל מנתניה, אשר לפי האישומים גנבו ציוד הגברה בשווי של יותר ממיליון שקלים, שהיה שייך למתן ליאור ז”ל, דיג’יי שעבד במסיבה ונרצח על ידי המחבלים. שתי מערכות הגברה ששייכות לחברה שבה ליאור היה שותף – נותרו בשטח המסיבה, כך לפי כתב האישום.

במקרה אחר, שגם עליו הוגש כתב אישום, תושב באר שבע נכנס לשטח צבאי סגור במטרה “לסייע” כביכול לכוחות לאתר גופות נעדרים, ניצל את מצב המלחמה והכאוס וגנב קרוואן שחנה בשטח המסיבה. עם קבלת הדיווח, פעלו חוקרי תחנת באר שבע לאיתור הקרוואן הגנוב, שנמצא לבסוף באזור התעשייה “עמק שרה” בעיר באר שבע. בהמשך, עצרו השוטרים את תושב העיר בחשד לגניבה.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank