בבאר שבע כמעט לא מחלקים דוחות לקורקינט חשמלי

Pinterest LinkedIn Tumblr +

וועדת הכלכלה של הכנסת בראשות יו”ר הוועדה ח”כ דוד ביטן, אישרה תקנות תעבורה, שיחייבו רוכבי כלים חשמליים בנשיאת לוחית רישום.

בכך יוכלו גורמי האכיפה לרשום דו”חות באופן דיגיטלי על בסיס מצלמות ולא רק באופן ידני כפי שקורה כיום. תקנות התעבורה החדשות שקודמו על ידי ח”כ יעקב אשר מיהדות התורה בשיתוף עמותת אור ירוק, באות לאחר שנת שיא במותם של רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים.
ושימו לב לנתונים, 2023 הייתה השנה הקטלנית ביותר לרוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים – על פי עמותת אור ירוק, 28 רוכבי כלים חשמליים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בתאונות דרכים – עלייה של 75% במספר הרוכבים ההרוגים לעומת שנת 2022, הנתון הגבוה ביותר מאז הותרה נסיעתם בישראל.
וזה מצב הדוחות בארץ, 34,410 דוחות רשמו במשטרת ישראל לרוכבי האופניים והקורקינטים חשמליים בשנת 2022 – 94 דוחות בממוצע בכל יום, כך עולה מנתוני משטרת ישראל שהגיעו לידי עמותת אור ירוק.

בבאר שבע ממוצע עלוב של פחות מ – 7 דוחות לחודש לעומת תל אביב עם 94 דוחות בממצוע ליום כלומר 2800 דוחות בחודש

בעוד תל אביב היא העיר בה חולקו הכי הרבה דו”חות לרוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים – באר שבע, למרות שהיא סובלת מתופעה גוברת והולכת של רוכבים אשר נוסעים ללא הכרה בשדרות הראשיות של העיר, הינה דווקא אחת מן הערים בהן חולקו הכי מעט דו”חות. על פי הדו”ח, בבאר שבע חולקו בכל שנת 2022 – 82 דו”חות בלבד- 28 לרוכבי אופניים ו-54 לרוכבי קורקינטים חשמליים, סה”כ ממוצע עלוב של פחות מ – 7 דוחות לחודש.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank