בן 25 נאשם במעשים מגונים בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

כמו כן, הגישה הפרקליטות כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד לירן זגורי, בן 25 מאשדוד, שפיתה ילד בן 8 להיכנס לרכבו באמתלת שווא של הצעת עבודה וביצע בו מעשים מגונים.
לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד שלומית מלקו, ב-5 ביולי 2021, “לאור יום, צעד המתלונן יחד עם חבר ברחוב ועצר ליד בית הספר לשתות מים מהברזייה. הנאשם הגיח לפתע ונעצר עם רכבו סמוך למתלונן, שאל אותו אם הוא מעוניין להרוויח כסף במכירת עלונים וביקש ממנו להיכנס לרכב על מנת שיסביר לו על ההצעה.
“המתלונן נכנס לרכב, התיישב במושב הקדמי, הנאשם הסיע אותו מהמקום ביצע בו מעשים מגונים, כשהוא מנצל את תמימותו ואת פחדו של המתלונן. כשניסה הנאשם לבצע בו מעשים מגונים חמורים יותר והמתלונן סירב – הוריד אותו הנאשם מהרכב ועזב את המקום בנסיעה”.
כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה מגונה וניסיון לביצוע מעשה מגונה כלפי קטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים, שלא בהסכמתו החופשית. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
הנאשם הינו עבריין מין שהורשע בביצוע עבירות של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14, פרסום תועבה ועוד. את העבירות המיוחסות לו כעת הוא ביצע שעה שהוא ממתין לטיעונים לעונש בעניינו וכשהוא נמצא בדרכו חזרה מפגישת טיפול של שירות המבחן, בגדר התנאים המגבילים שהוטלו עליו

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank