בני זוג חשודים ברצח ובהזנחה של בן שנתיים וחצי

Pinterest LinkedIn Tumblr +

תושבת באר שבע בת 27 חשודה ברצח בנה הפעוט, בן שנתיים ושבעה חודשים, לאחר שעל פי החשד הרעיבה אותו למוות יחד עם בן זוגה. דוח נתיחת גופתו של הפעוט קבע כי לא אכל במשך מספר ימים עד שמת.

במסגרת חקירת נסיבות מותו של הפעוט מבאר שבע, שנפטר ביום 6.3.24, האריך היום (שני) בית משפט השלום בבאר שבע את מעצרה של אימו של הפעוט, תושבת העיר, בת 27, וזאת עד ליום 24.3.24. במהלך החקירה נאספו ראיות המעלות חשד לביצוע עבירות של רצח חסר ישע וכן להתעללות והזנחת הפעוט על ידי אמו של הפעוט ועל ידי בן זוגה.
בני זוג תושבי באר שבע נעצרו בחשד להתעללות, הזנחה ואף רצח של פעוט בן כשנתיים וחצי, בנה של האישה, שהובא לפני כשבועיים במצב אנוש לבית החולים סורוקה ושם נקבע מותו. השניים נעצרו והיום (שני) הוארך מעצרם ב-6 ימים.
בני הזוג חשודים בנוסף בביצוע עבירות של הזנחה והתעללות גם בשני אחיו הגדולים של הפעוט, קטינים, שאושפזו במרכז הרפואי סורוקה במצב קשה ושוחררו להמשך טיפול גורמי הרווחה בעיריית באר שבע.
עם מותו של הפעוט בבית החולים ב-6 במרץ נעצרה אימו (27) לחקירה. מצבו הגופני הראה שלא אכל במשך תקופה ארוכה, ובביתם נמצאו עדויות קשות להזנחה פושעת, ושני אחיו הגדולים של הפעוט אושפזו גם הם בסורוקה במצב קשה, ושוחררו בהמשך לטיפול גורמי הרווחה בעיריית באר שבע.

במסגרת החקירה נאספו ראיות המעלות חשד לביצוע עבירות של רצח חסר ישע וכן להתעללות והזנחת הפעוט, הן על ידי אמו של הפעוט והן על ידי בן זוגה (32), והוא נעצר אתמול לחקירה. בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום בבאר שבע הוארך מעצרו וזאת עד ליום 24.3.24, וכך גם מעצרה של האם.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank