גיא לרר ייפתח סופרמרקט ‘הצינור’ בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

אחרי הביקורת שקיבל גיא לרר על פתיחת הסופרמרקט הזול בישראל של הצינור בתל אביב גיא פותח סניף גדול יותר בבאר שבע.

בפייסבוק הרשמי של תכנית הצינור נכתב: “הי זה לרר, זהו, זה סופי. באר-שבע, אנחנו באים. תייגו באר-שבעים, מילואימניקים מהאזור וסטודנטים מבן גוריון. יום שני, שעה 19:00, הסניף החדש של סופר הצינור נפתח במרכז חן, שכונה ב׳. גדול יותר ממה שהיה בתל אביב, קבוע. ואם אתם חיילים או מפונים הולכים להיות לכם מחירים שטרם נראו”
גיא לרר והתכנית שלו ‘הצינור’ ברשת 13 שבשנים האחרונות נחשבת לאחת האהובות ועם הילה של חשיבות לטובת הציבור, עושה עוד מהלך גדול ואחרי הסופרמרקט “הזול בישראל” שפתח בתל אביב, כעת נחשף הבית החדש של הסופר – באר שבע.
בפייסבוק הרשמי של תכנית הצינור נכתב: “הי זה לרר, זהו, זה סופי. באר-שבע, אנחנו באים. תייגו באר-שבעים, מילואימניקים מהאזור וסטודנטים מבן גוריון. יום שני, שעה 19:00, הסניף החדש של סופר הצינור נפתח במרכז חן, שכונה ב׳. גדול יותר ממה שהיה בתל אביב, קבוע. ואם אתם חיילים או מפונים הולכים להיות לכם מחירים שטרם נראו. אתם אתנו?
יש לציין כי הסניף בתל אביב היה הצלחה אדירה והביא אליו עשרות אלפי קונים בחודשים שהיה פתוח, יחד עם זאת לרר והתכנית חטפו ביקורת על כך שדווקא תל אביב נבחרת לפתיחה של הסניף ולא עיר קשת יום בפריפריה שם באמת יש צורך בכזה.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank