האלימות בבאר שבע גואה בחודשים האחרונים

Pinterest LinkedIn Tumblr +

בפוסט שכתב בפייסבוק, תיאר צעיר מהעיר כיצד הותקף: “ראיתי שלושה רעולי פנים עם סכינים ומצ’טות”

רוביק דנילוביץ’ במכתב לשר אוחנה: “האלימות משתוללת”. בעקבות תלונות של קורבנות וסרטונים של בני מיעוטים חמושים, שפורסמו ברשתות החברתיות, שיגר ראש עיריית באר שבע מכתב דחוף לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, בדרישה לנקוט בצעדים לנוכח מה שהוא מכנה: “השתוללות ברוטלית” מצד: “כנופיות בריונים חסרי רסן”

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ’ שיגר  מכתב דחוף לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה בדרישה לנקוט בצעדים לנוכח ריבוי מקרי האלימות והפשיעה שמקורם, ככל הנראה, בפזורה הבדואית הסמוכה לעיר.

במכתב ששיגר נכתב: “אנו עדים לחציית קווים אדומים ולהשתוללות ברוטלית במקרי האלימות והפשיעה מקרב בני מיעוטים, המטילים אימה על תושבי באר שבע והנגב. כראש עיר אינני יכול להשלים עם תופעה חמורה שכזו, אשר פוגעת בביטחונם האישי של תושבי המטרופולין”.

“אני פונה אליך בבקשה לקיים יחד איתנו ועם אנשי הביטחון פגישת עבודה דחופה בנושא, על מנת שינקטו הצעדים הדרושים, בתקיפות ובמלוא הנחישות. חשוב לציין, שכנופיות אלו של בריונים חסרי רסן, מכתימות ציבור שלם מקרב האוכלוסייה הבדואית במרחב הנגב, שרובה המכריע חיה לצידנו

blank

אביב אגם, צעיר מבאר שבע שהשתחרר לאחרונה משירות צבאי, היה כל כך מזועזע מהאלימות מצד מספר צעירים בדואים שהוא וזוגתו חוו, עד שהוא פרסם הבוקר (חמישי) פוסט קשה ונוקב על האירוע בעמוד הפייסבוק “באר שבע ביחד”, בו חברים יותר מ-100 אלף איש.

בפוסט שכתב, פנה אגם לראש העירייה רוביק דנילוביץ’, וביקש שינקוט מיד בפעולה כדי למגר את התופעה הרווחת לאחרונה בעיר, שבה צעירים בדואים עושים בעיר כבתוך שלהם. “זה לא עוד סיפור מתוך סרט אימה, זו לא עוד תלונה או פריצה לבית או לרכב. הסיפור שלי הלילה הוא אחר, עליית מדרגה. חיי, הלילה, התקבלו במתנה”.

בעקבות המקרה, דנילוביץ’ הזדעזע ושיגר מכתב בהול לשר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, בדרישה לנקוט בצעדים לנוכח השתוללות מקרי האלימות והפשיעה מקרב בני המיעוטים על תושבי באר שבע והנגב.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank