הבחירות לראשות העיר באר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

באר שבע אין מי שיאתגר את דנילוביץ, ראש העיר הנוכחי דנעלוביץ זכה בבחירות האחרונות ברוב סוחף שלא זכור בבאר שבע ובארץ, ולא נראה שמישהו מאיים על מקומו אז והיום.

עם עבודה קשה סביב השעון ועשייה רחבה לא נראה שמישהו מהמועמדים בבאר שבע יכול למלא את מקומו של דנילוביץ והנסיונות מתמקדים במועצת העיר, להשיג כמה שיותר חברי מועצה על מנת לחבור לקואליציה ובהמשך לקבל תפידי סגן ראש העיר.

גדי מזוז רוצה להמשיך בתפקיד הסגנות ומחזיק תיק הרווחה, והמצע שלו כולל את נושא הביטחון האישי של התושבים לאור מיקומה של העיר בראש הפשיעה הארצית כפי שפרסמנו בעבר, רק בשבוע האחרון שני מקרה דקירה בעיר, קידום הטבות מס לתושבים, טיפול בעסקים קטנים.

ניגודים ומחלוקות יש גם בתוך הליכוד שהפעם התפצל ורץ בשני ראשים, רשימת הליכוד בראשות עו”ד אמנון כהן ורשימת “64 מנדטים למחנה הליברלי” אותה מוביל סגן ראש העירייה, שמעון בוקר. כאן נראה שרק ליכודניקים יצביעו לבוקר אם כי מספר חברי הליכוד הצטמצם מאוד מאז אירועי השביעי באוקטובר ואת זה נראה בתוצאות בבחירות המקומיות לא רק בבאר שבע אלא בכל הארץ.

ג’ולי קייט, האישה היחידה בראש רשימה “באר־שבע ביתנו” שואפת להשפיע דרך תפקידים משמעותיים, וזה לא סוד שהתיקים הקרובים לליבה אלו תיקי הרווחה והקליטה.

הקמפיין של סגן ראש העירייה שמעון טובול מסיעת “גשר” מתמקד ברחוב החרדי ופונה לכלל האוכלוסייה. הסיסמה “שמעון טובול לוחם עם נשמה” מתחבר לשירותו במילואים בעזה אותו סיים באחרונה. ברשימה חל שינוי: שני מועמדים שהוצבו ברשימה ועדיין משרתים בצה”ל לא יתמודדו בבחירות.

מי שנוכח חזק בשטח ומרבה להופיע בחוגי בית וברשתות החברתיות הוא חבר המועצה הוותיק משה ינאי מרשימת “אור”. ינאי, יו”ר האופוזיציה בעירייה, הגיש הצעות לסדר רבות במהלך הקדנציה, כולן קשורות לשירות לאזרח, דאגה לעסקים קטנים וטיפול בשכונות הוותיקות. ינאי לא מסתיר את שאיפותיו. “אני רוצה את תיק ממלא מקום ראש העירייה, תיק איכות הסביבה ותיק שיקום שכונות”.
אך בסיכומו של יום דנילוביץ יבחר שוב ברוב עצום ויכהן עוד 4 שנים, את לאור העשייה שלו לאורך השנים.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank