הובא למנוחות בני קרוצי- סגן ראש העיר ב”ש לשעבר

Pinterest LinkedIn Tumblr +

ביום שישי האחרון הובא למנוחות מ”מ וסגן ראש העיר לשעבר בני קרוצ׳י ז”ל. בני הותיר אחריו את סוזי רעייתו ואת ילדיו יוסי, עמית וליאת.

בני כיהן שנים רבות כחבר מועצת העיר ב”ש ובשנת 1997 מונה למ”מ וסגן ראש העיר. מלבד זאת, בני ניהל את סניף בנק מסד בב”ש במשך שנים רבות וכיהן כמזכיר סניף מפלגת העבודה בעיר בשנות התשעים. בתפקידו הציבורי האחרון כיהן כיו”ר אגודת ניצן, המקדמת מעמדם של ליקוי למידה במדינת ישראל וזכותם לשוויון הזדמנוית.

לצד עשייתו הרבה, בסוף שנת 2003 רשם קרוצ’י את אחד מרגעי השפל הגדולים ביותר בקריירה הציבורית שלו כאשר הואשם בגניבה של כשלושה מיליוני שקלים מעמותה המסייעת לילדים הסובלים מפיגור, כסף אותו העביר לחברו, אבינועם, קבלן שרצה להציל את עסקו הקורס.

האירוע המדובר התרחש בין השנים 2001-2000, בתקופה בה שימש קרוצ’י כגזבר ומורשה החתימה של עמותת “אגודה לתכנון ולפיתוח שירותי מגורים בקהילה למפגר בשכלו”.

מכתב האישום שהוגש בבית המשפט השלום בב”ש על-ידי פרקליטות מחוז הדרום בסוף שנת 2003 עולה כי קרוצ’י חתם על המחאות של אגודה למען ילדים הסובלים מפיגור בסכום כולל של כמעט 3 מיליון ש”ח, כאשר את 28 ההמחאות החתומות של העמותה, הוא מסר, ללא ידיעת הנהלת העמותה, לידי ידידו הקבלן יצחק אבינועם, בכדי שזה ישתמש בהן כהמחאות ביטחון לטובת חברת הבנייה שבבעלותו, י.י.ר.א., אשר נקלעה לקשיים כספיים. הנאשמים עשו את המעשים כששניהם היו מודעים למצב הקשה של החברה ולסיכוי שלא תוכל לעמוד בהתחייבויותיה.

ולמרות האישומים הקשים, נדמה כי עדיין ישנה הערכה מקיר לקיר לעשייתו הציבורית ותרומתו הרבה של בני לעיר ב”ש. רוביק דנילוביץ’ ראש העיר ספד לו: “בני הקדיש את חייו לעשייה הציבורית ולפיתוח העיר באר שבע והיווה גשר בין אוכלוסיות, אמונות ודעות בעיר”.

 

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank