המילואימניק מב”אר שבע שהעסק שלו קורס

Pinterest LinkedIn Tumblr +

ליאור מושייב, שלו למשפחתו יש עסק בבאר שבע, לא יקבל כלום מהמדינה למרות שהוא ואחיו במילואים כבר חודשיים וכל זאת מפני שהעסק שלו עובד רק שנה, ליאור הגיע הבוקר לוועדת הכספים של הכנסת וזעק בקול רם אל מול השרים: “העסק קרס. לא היה מי שינהל אותו, לקחנו עובדים זוטרים שבזזו אותנו, והמשכיר העלה לנו את שכר הדירה”

הוא הגיע לכנסת לדבר בפני וועדת הכספית של הכנסת בנוגע למתווה הפיצויים בשוק. מושייב, המוצב בעזה כחלק משירות המילואים שלו, הודה בכאב לב על המציאות העגומה עימה הוא נאלץ להתמודד.
“אני מנהל עסק עם המשפחה בבאר שבע. יש לנו סופר ובתי הארחה. אני ואחי קרביים, אני בפלח”ן גולני ואח שלי גולנצ’יק. גויסנו ב-7 באוקטובר למלחמה – אני בעזה, הוא בצפון חוטף טילים על הראש ואני לחמתי עד לפני כמה ימים בשג’עייה. עזבנו הכל, משפחה, עסק, לא חשבנו פעמיים ועכשיו אני רואה שאנחנו בבעיה”, סיפר בושייב.
“העסק קרס. לא היה מי שינהל אותו, אני אחראי על הלופטים ובתי ההארחה ואחי על הסופרים. לקחנו עובדים זוטרים ששדדו אותנו, המשכיר הקפיץ לנו את השכירות והעסק קרס. כל פעם שאני יוצא, אני לא יודע איך אני אשלם”.
מושייב התחיל לדמוע וקולו החל להישבר לאור הווידוי הכואב: ”אני מפחד להעביר אשראי לסימילאק של הילדה. לא קיבלתי שקל. אני מסכן את החיים שלי כל יום, עוברים לי כדורים מעל הראש, יש כאן עוד מישהו כאן שהמקרר שלו ריק? מישהו מכם לא קיבל משכורת?”.

 

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank