הנאשמים בגניבה מנרצחי המסיבה ישוחררו למעצר בית

Pinterest LinkedIn Tumblr +

בית משפט השלום בבאר שבע הורה לשחרר את שלושת הנאשמים תושבי העיר למעצר בית עם אזיק אלקטרוני. הם מואשמים כי שיקרו לשוטר כדי להיכנס לשטח הצבאי הסגור ביער רעים, וגנבו רכוש רב השייך למבלים שנרצחו או נמלטו מהמקום. על פי כתב האישום, השלושה גנבו תיק עם אלפי שקלים, מחשב נייד, תכשיטים ועוד. סנגורו של אחד מהם: ” יש אזרחים שהגיעו כדי לעזור ולא לגנוב, והאמת תתברר בהליך העיקרי”

בית המשפט הורה לשחרר את הנאשמים למעצר בית עם אזיק אלקטרוני, לאחר שהפרקליטות הגיעה להסכמה עם עורכי דינם. לדברי הנוכחים בדיון בבית המשפט, גם השופט הופתע מהחלטת הפרקליטות להסכים לשחרור הנאשמים, שנדחה ביומיים בשל סיבת טכניות.
על פי כתב האישום, למחרת הטבח, נסעו שלושת הנאשמים לעוטף עזה, וכשנעצרו במחסום משטרתי בדרך למושב פטיש – טענו כי אחד מהם מתגורר במושב, אף שמדובר בשקר. השוטר התיר להם להיכנס לפטיש, ולאחר שעברו את המחסום המשיכו בנסיעתם ונכנסו לאזור שבו נערכה המסיבה, אף שהוגדר כשטח צבאי סגור. לאחר מכן, פתחו השלושה תאי מטען ודלתות רכבים, וגנבו תעודות מזהות של נרצחים, תיק שהכיל אלפי שקלים, מחשב נייד, תכשיטים, רמקולים, מצלמות אבטחה, כרטיסי זיכרון, אוזניות ובקבוקי שתייה חריפה.
מעורך הדין עמית ויצמן, סנגורו של עוז רוחם, נמסר: “המדינה ממהרת להגיש כתבי אישום נגד כל מי ששהה באזור, בלי לבדוק מה הם עשו שם באמת. יש אזרחים שהגיעו כדי לעזור ולא לגנוב, והאמת תתברר בהליך העיקרי”.
תגובת הפרקליטות: “בהתאם להחלטת בית המשפט במקרה דומה, בתיק המדובר – הסכימה הפרקליטות למעצר עד תום ההליכים של הנאשמים בדרך של איזוק אלקטרוני. חשוב להדגיש כי בהתאם לחוק איזוק אלקטרוני, דינו מעצר לכל דבר”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank