הנהג נהרג מהאוטובוס שמחץ אותו

Pinterest LinkedIn Tumblr +

מדובר בתאונה עצמית, כאשר ככל הנראה הנהג בן ה-50 שכח להרים את בלם היד, ונדרס , מותו נקבע בזירת התאונה בשל אופי הפציעות הקשות.
ההרוג, הוא נהג האוטובוס שהידרדר, שככל הנראה שכח להרים את בלם היד. המשטרה עדיין חוקרת את נסיבות התאונה.
על פי בוחני המשטרה של מחוז הדרום קבעו מדובר בתאונה עצמית. נהג האוטובוס שנהרג שכח ככל הנראה להוריד את הבלם, והאוטובוס התדרדר עליו.
שמעון זגורי ראש צוות זק״א באר שבע, סיפר: “מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, עוברי אורח סיפרו לנו כי נהג אוטובוס החנה את האוטובוס במסוף האוטובוסים ונדרס על ידי האוטובוס שלו שהתדרדר עליו. כאשר הגענו לזירת התאונה ראינו מראות קשים מאוד, הנהג סבל מפגיעה רב מערכתית קשה. לצערי, עוצמת הפגיעה הייתה קשה וקטלנית ופראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. צוות זק”א באר שבע טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה”.
יונס אבו ג’מעה, יו”ר נהגי דן באר שבע, אמר כי “זהו יום עצוב וקשה. אנחנו מזועזעים מהמקרה. כל העובדים בדן באר שבע בתדהמה גדולה מהאירוע. אנחנו שבורים ואני מחזק את המשפחה בשעה קשה זו”.
ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר: “מדובר באירוע קשה ביותר שבו איבדנו עמית לעבודה. על משטרת ישראל וכלל הגורמים לבצע בדק בית מהיר וברור למניעת האירועים הבאים. הכתובת על הקיר ועוד נהגים יכולים לאבד את נפשם בתאונות מעין אלה”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.