הפועל באר שבע ניצחה את בני סכנין 1:2

Pinterest LinkedIn Tumblr +

כבשו לבאר שבע: חוגי (65, עצמי), לופס (84, פנדל); כבש לסכנין: חורי (57)

בעקבות הניצחון הפועל באר שבע התבססה במקום השלישי בטבלה, וירדה לקרקע לאחר הניצחון הדרמטי על מכבי נתניה בחצי גמר הגביע. סכנין סוגרת סיבוב בפלייאוף במאזן לא מזהיר במיוחד, כשהיא עם ניצחון אחד בלבד וארבעה הפסדים.
אחרי שעלתה לגמר גביע המדינה בצורה הדרמטית ביותר ביום רביעי האחרון רוצה הערב (שני) הפועל באר שבע לחזור למסלול הניצחונות גם בליגה כשהיא מארחת את בני סכנין במסגרת הפלייאוף העליון.

הפועל באר שבע עשתה הערב צעד חשוב לעבר הבטחת הכרטיס למפעלים האירופיים בעונה הבאה, אחרי שגברה בביתה 1:2 על בני סכנין. פיינליסטית הגביע חזרה לנצח בליגה אחרי התבוסה מול מכבי חיפה, כשמנגד האורחת רשמה הפסד רביעי בחמשת משחקיה בבית העליון.
אחרי מחצית ראשונה מרובה במצבים ועקרה משערים, הכדור החל לפגוש את הרשת בזה אחר זה. בדקה ה-54 איאד אבו עביד הכניע את מוחמד אבו ניל בנגיחה מתוך הרחבה, אך השער של הבלם נפסל בטענת נבדל. שלוש דקות חלפו, והפעם סכנין היתה זו שמצאה את הרשת. התקפת מעבר של האורחת הסתיימה במסירה של דור חוגי לבסיל חורי, שהטעה את אנדרה פוקו ובבעיטה קשתית לפינה הרחוקה כבש את ה-0:1.
באר שבע המתוסכלת הגבירה את הקצב בחיפוש אחר שער השוויון, אותו השיגה בדקה ה-65. התקפה של המארחת הסתיימה בבעיטה של אמיר גאנח על גופו של אבו ניל, הכדור החוזר פגע ברגליו של חוגי וניתז לרשת, 1:1. בניסיון להכריע את המשחק, אליניב ברדה הכניס למערכה את אנטוניו ספר ורותם חטואל, ובדקה ה-84 – זה השתלם לו.
שחקן הכנף הרומני פרץ לתוך רחבת סכנין והוכשל על ידי קונסטנטינוס סוטריו, ולאחר בדיקה של צוות ה-VAR שופטת המשחק ספיר ברמן שרקה לכדור עונשין מ-11 מטרים והראתה לבלם הקפריסאי את הכרטיס הצהוב השני. איש השעה של באר שבע, הלדר לופס, דייק מהנקודה הלבנה, העלה את מאזנו לשישה שערים העונה ואת קבוצתו ל-1:2, יתרון שהחזיק עד סיום המשחק.
אוהדי סכנין ביזו שוב את המנון התקווה, חודש וחצי אחרי שעמדו לדין על ביזוי המנון המדינה במשחק מול הפועל חדרה, שוב ביזו אוהדי הקבוצה הערבית את המנון התקווה

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.