הפועל באר שבע תשמח לקלוט את שגיב יחזקאל

Pinterest LinkedIn Tumblr +

משרד החוץ הודיע כי הכדורגלן הישראלי שגיב יחזקאל שנעצר בטורקיה ישוב בהמשך היום לישראל. “לאחר פעילות מדינית וקונסולרית של משרד החוץ וגורמים נוספים, הכדורגלן שגיב יחזקאל שוחרר ממעצר וישוב בהמשך היום הביתה לישראל”,

אחרי המחווה של שגיב יחזקאל, בה ציין את 100 ימי החטיפה על ידי הצבעה לעבר הכיתוב על התחבושת היד שלו, לציון 100 ימים של החטופים בשבי חמאס. שחקן אנטליאספור שכבש שער אותו הקדיש לחטופים הישראלים, עוכב באנטליה, זאת לאחר ששר המשפטים הטורקי הודיע כי בכוונת הפרקליטות לפתוח בחקירה.

היום שוחרר השחקן שגיב יחזקאל ממעצר וישוב לישראל זאת לאחר שציין 100 ימים לשבי החטופים, השחקן הישראלי שגיב יחזקאל נלקח לחקירה ע”י המשטרה הטורקית והושאר ללילה במעצר . והיום יגורש מטורקיה.
במועדון באר שבע מקווים כי המשמעות החוקית של החלטת אנטליספור לבטל את החוזה עם השחקן לצד גירושו מטורקיה היא שיחזקאל שחקן חופשי ולכן לא צריך לשלם דמי ההעברה
בכמו מקווים כי המשמעות החוקית של החלטת אנטליספור לבטל את החוזה עם השחקן לצד גירושו מטורקיה היא שיחזקאל שחקן חופשי שלא צריך לשלם עליו דמי ההעברה.

בסביבתו של השחקן בודקים אפשרות שיחזקאל יוכל לעבור בכל זאת לקבוצה שלישית בלי הגבלה תוך השענות על תקדים עבר לפיו החוזה שלו בטורקיה בוטל מסיבות שאינן קשורות לספורט.
ב-15 בספטמבר 2023 חתם יחזקאל באנטליספור מליגת העל הטורקית על חוזה למשך שלוש עונות עד 30 ביוני 2026. באר שבע קיבלה תמורתו כמיליון יורו.
בשבעה משחקי ליגה בטורקיה בהם נטל חלק מאז המעבר כבש יחזקאל חמישה שערים והיה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה.
החוזה של יחזקאל בעונה האחרונה בבאר שבע עמד על כ-170 אלף דולר בעוד שבטורקיה החוזה עמד על כ-400 אלף לעונה.
במועדון הפועל באר שבע מקווים כי אופ”א תודיע שבעקבות הודעת אנטליספור על ביטול החוזה יחזקאל ייחשב שחקן חופשי ולא יהיה צורך לשלם עליו דמי העברה.
במועדון ציינו כי במקרה כזה יציעו ליחזקאל חוזה דומה לעונה שעברה עם שדרוג מסוים, אבל בכל מקרה לא ישלמו דמי העברה.
בקבוצה מודעים לעובדה שצירוף אפשרי של יחזקאל הוא תוספת כוח משמעותית, אולם כאמור יפעלו בעניין רק במידה והחזרה שלו לאדומים לא תהיה כרוכה בתשלום לקבוצה הטורקית.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank