“הפורץ בשחור”: הפורץ התת קרקעי שמשגע את באר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

אדם שפרץ לעשרות כלי רכב בחניונים תת קרקעיים בבאר שבע נתפס לאחרונה לאחר שהגיע עם מכשיר הטלפון שלו, ששימש כפנס, לבצע את זממו. למרות לכידתו, מתברר שהפריצות לא מפסיקות ובמשטרה חושדים כי מדובר בכנופיה
לילה. חניון תת קרקעי בשכונת רמות בבאר שבע. בעוד התושבים ישנים שנת ישרים, צעיר בשנות ה-30 לחייו מגיע עם שקית וכלי פריצה לחניון באחד הבניינים, שולף פנס ומאיר את דרכו. הוא עובר ממכונית למכונית, סורק מאות כלי רכב, חלקם מפוארים, הכל כדי לבדוק האם בעליהם השאירו בתוכם פריטים או ציוד יקר ערך. כשהוא מבחין בדבר יקר ערך, הוא שובר את החלון, פורץ פנימה וגונב הרכוש.
מדובר בטלפונים סלולריים שנשכחו במכוניות, ארנקים, שעונים, תכשיטים, מחשבים ניידים ועוד. כך במשך כמה שבועות האיש עבר מחניון לחניון בחלק מבנייני השכונה וגנב מכל הבא ליד. רכוש שנאמד בעשרות אלפי שקלים, כשעל פי החשד החשוד פעל בשכונות נוספות בעיר.
“אם בעבר הפורצים פעלו ברחובות, עכשיו, בתקופת הקורונה, הם פועלים בחניונים התת קרקעיים שבהם הסיכוי שייתפסו על ידי בעלי הרכבים או המשטרה קטן מאוד”, טוען קצין משטרה, “הם פועלים בשעות הלילה הקטנות ועד עלות השחר”.
לאחר עבודת חקירה של המשטרה נעצר הפורץ, שנהג להפעיל לעיתים גם את הפנס שלו בטלפון הסלולרי כדי להאיר את הרכבים וזו הייתה כנראה הטעות הגדולה שלו. בנוסף, הוא נהג להתקשר במהלך הפריצות לאדם מסוים שלא ברור האם היה שותפו לפריצות.
החוקרים חושדים שאותו אדם פרץ לכלי רכב רבים בחניונים תת קרקעיים וגנב רכוש יקר מאוד שאת רובו מכר על פי החשד באתרי יד שנייה או סתם לאזרחים במחיר נמוך ומפתה.
“הפורץ בשחור”, כך מכנים אותו במשטרה, הכחיש את החשדות נגדו אבל בידי חוקרי המשטרה איכון שנעשה לטלפון הסלולרי שחופף לשעות שבהן ביקר בחניונים התת קרקעיים של הבניינים ופרץ לכלי רכב.
למרות מעצרו של החשוד בפריצות לכלי רכב התרחשו בימים האחרונים עוד פריצות בחניונים תת קרקעיים של בניינים בשיטה דומה. האם החשוד שיש בידי המשטרה אינו הפורץ הנכון? או שמה מדובר בשותף או אדם שחיקה את דרכי פעולתו?
חוקרי המשטרה בבאר שבע בודקים חשד שמדובר בפורץ נוסף שייתכן והיה שותפו של החשוד שנעצר. “חשבנו שהפריצות נגמרו אבל הן נמשכות”, קבל אחד התושבים בשכונה ט’, “זה סיוט לראות שפרצו לך את המכונית ואתה חסר אונים”.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank