טל דניאלי מבאר שבע נהרג מאש כוחותינו

Pinterest LinkedIn Tumblr +

טל דניאלי מבאר־שבע נהרג מאש כוחותינו כשהתנדב לאבטח את עובדי חברת החשמל שהגיעו לתקן פגיעה ברשת באזור כרם שלום. הוא תכנן להינשא לחברתו מור נקר שמתקשה להתמודד עם האובדן: “היו לו הרבה תוכניות וחלומות”
בני משפחה, חברים ומכרים מתקשים לעכל את החלל הגדול שהותיר טל דניאלי (23) ז”ל מבאר־שבע, שנהרג בתחילת המלחמה מאש כוחותינו. “זה היה מוות מיותר ואכזרי”, הם אומרים, כשהם עדיין לא יודעים בדיוק את פרטי האירוע, ולדבריהם, שום גורם צבאי לא עדכן אותם בחקירה.

טל דניאלי, מאבטח חברת החשמל, התנדב לאבטח את עובדי החברה שהוזעקו לתקן פגיעה ברשת החשמל באזור כרם שלום, ובשל טעות בזיהוי הוא נהרג ביחד עם עובד החברה דני עלוש ז”ל. “הוא יכול היה שלא ללכת, אבל הוא בחר להתנדב וללכת לשם”, מספר אחיו, אילן דניאלי.

טל דניאלי, בן למשפחה בת תשעה אחים ואחיות, שירת במג”ב, עבד בחברת חשמל כשלוש שנים, וגם פתח מספרה בדירתו.
חברתו מזה שלוש שנים, מור נקר, מספרת: “חבר שלו התקשר אליי ואמר לי להגיע למיון בבית החולים ‘סורוקה’. החברים שלו כבר היו שם, אבל לא נתנו להם להיכנס, המתנו לאמא שלו שתגיע, ואז קראו להורים שלו, התברר שהוא כבר נפטר במסוק”.

מור נקר (26) וטל דניאלי תכננו להתחתן. “הוא רצה להציע לי נישואים, דיברנו על זה הרבה, הוא היה חבר מדהים, מושלם, אוהב, מפנק ומפרגן”, מספרת מור בכאב עצום ובצער, “גידלנו שלושה כלבים בדירה, היו לו הרבה תוכניות וחלומות לעתיד”.
אחיו של טל, אילן, שהיה בחופשת שחרור, הוזעק וגויס מיד עם פרוץ המלחמה והוצב בצפון. כשנודע לו על הטרגדיה של אחיו, הגיע להיות עם בני המשפחה.
על אחיו הוא מספר: “הוא היה הרפתקן, אהב את החיים, אהב בעלי חיים, הוא תכנן להתחתן בשנה הקרובה”.
מאז האירוע הטרגי שלא נותן להם מנוח, המשפחה טוענת שלא קיבלו שום מידע מהצבא על התקרית שבה נהרג טל.
אילן מוסיף: “שום גורם צבאי לא דיבר איתנו, ביקשנו שמישהו ידבר איתנו ואף אחד לא הגיע, לפחות שיספקו לנו תשובות”.
בהודעה שפרסמה חברת החשמל לאחר האירוע היא הביעה צער על מות עובדיה: “בצער רב אנחנו מעדכנים על כך שעובד חברת חשמל ומאבטח מטעם החברה, נהרגו מאש כוחותינו בעת שהגיעו לבחון ולתקן פגיעה ברשת החשמל באזור כרם שלום. יהי זכרם ברוך”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.