יריות במרכז העיר באר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתבי אישום נגד שלושה נאשמים אחד מהם תושב חצור הגלילית והשאר תושבי באר שבע לאחר שלפני כחודש בשעות הצהריים לקחו חלק באירוע אלימות שכלל יריות.
סגרו חשבונות ביריות בלב העיר באר שבע: פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתבי אישום נגד שלושה נאשמים אחד מהם תושב חצור הגלילית והשאר תושבי באר שבע לאחר שלפני כחודש בשעות הצהריים לקחו הנאשמים חלק באירוע אלימות שכלל גם יריות.
מכתבי האישום שהגישה עו”ד חופית קנטרוביץ עולה כי לפני כחודש בשעות הצהריים הגיע אחד הנאשמים למכון לטיפול ברכבים כאשר הוא נושא עמו תיק ובו אקדח וכדורים תואמים, בסמוך להגעתו למקום הגיעו גם שאר הנאשמים למקום, כאשר אחד מהם נושא על גופו סכין יפנית. כאשר הבחין הנאשם באנשים עמם הוא מסוכסך, יצא מהמקום בעוד השניים דולקים אחריו עם הסכין.
במקביל דרך האשם את האקדח שהיה ברשותו, ירה לעבר השניים מספר יריות ונמלט ברכבו מהמקום, כשהוא מותיר את השניים מדממים במקום. כתוצאה ממעשיו של הנאשם פונו השניים לבית החולים סורוקה עם פצעי ירי.
לנאשם יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, ירי באזור מגורים והחזקת נשק לשאר הנאשמים יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין שלא כדין.
התיק נחקר על ידי ימ”ר נגב במשטרת ישראל.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.