כוננות ספיגה לקראת התגובה האיראנית

Pinterest LinkedIn Tumblr +

בתום הערכת מצב, הוחלט כי החל מהלילה – שבת בשעה 23:00 יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף.

במסגרת השינויים הוחלט על איסור קיום פעילויות חינוכיות בכל רחבי הארץ.
באזורים ירוקים- הגבלת התקהלות עד 1,000 אנשים.
יש להמשיך ולעקוב אחר ההנחיות המפורסמות על ידי פיקוד העורף באמצעי ההפצה הרשמיים. ההנחיות המלאות מעודכנות בפורטל החירום הלאומי וביישומון פיקוד העורף.
ללא פעילויות חינוכיות והגבלת התקהלות – אלה השינויים במדיניות ההתגוננות של פקע”ר; חה”א תקף ב-4 מרחבים שונים במקביל מטרות של חיזבאללה.

blank

הודעת דובר צהל

במהלך הימים הקרובים מערכות החינוך, הקייטנות והטיולים המתכוננים לא יתקיימו”, הצהיר דובר צה”ל, תא”ל דניאל הגרי, “צה”ל במוכנות מלאה על כלל המערכים שלו, בההגנה ובהתקפה”.
בתום הערכת מצב, הוחלט כי החל מהלילה (שבת), בשעה 23:00 יבוצע שינוי במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף.
במסגרת השינויים הוחלט על איסור קיום פעילויות חינוכיות בכל רחבי הארץ. באיזורים ירוקים – הגבלת התקהלות עד 1,000 אנשים.
הלילה בשעה 00.30 תתקיים ישיבת קבינט בבור בקריה לקבלת החלטות לקראת התגובה האיראנית שאמורה להתבצע בשעות הקרובות זאת לפי הערכות ותצפיות של לווינים שרואים פריסה של טילים וכתבים שערוכים על אדמת איראן.

ישראל מפעילה שיבושי GPS בכל האזור ולא רק בארץ, כל הטיסות באזור המזרח התיכון הופסקו, ויש כוננות גדולה למתקפת סייבר מאיראן שמנסים לתקוף כל מיני מוסדות.

באזור נפרסו כוחות גדולים של צבא ארצות הברית שגם מחזיקים במספר בסיסים במזרח התיכון וכולם מכוונים ליירט כך איום שינסה לפגוע בישראל, צה”ל במקביל נמצא בכוננות גבוהה גם באוויר וגם במערכות ההגנה הערביות.

ישנן הערכות שהאירנים לא יעזו לבצע מתקפה רחבה ויסתפקו במתקפה מינורית, סימלית בכדי לא לפתוח בעימות גדול יותר עם ישראל וגם עם ארצות הברית, מצד שני המתקפה יכולה להיות דווקא מכיוון הפרוקסים של איראן, קרי חיזבלאה מלבנון, החותים מתימן ואפילו מעירק ומסוריה אולי בשילוב מספר טילים מאירן.

הערכה היא שהמתקפה תתרחש בין 12 בלילה ל 4 לפנות בוקר הלילה.

נתב”ג יסגר בשעה 01.00 בלילה

 

 

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank