כתב אישום יוגש נגד האם ובן זוגה מב”ש שחשודים ברצח פעוט

Pinterest LinkedIn Tumblr +

המשטרה הגישה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגד תושבת באר שבע בת 27 בחשד להתעללות והזנחה של בנה הפעוט בן השנתיים שמת לאחר שהובא במצב אנוש לבית חולים, וכן עקב התעללות והזנחה של שני אחיו בני השלוש והחמש.

הצהרת תובע הוגשה גם נגד בן זוגה של האם, תושב העיר בן 32. על-פי החשד, בני הזוג נהגו לנעול את הילדים בחדרים וכעונש מנעו מהם לאכול ולשתות.
המשטרה השלימה את החקירה בסיומה הוגשה הצהרת תובע נגד השניים בחשד גם להתעללות כלפי שני אחיו הקטנים בני חמש ושלוש וחצי
משטרת ישראל סיימה חקירת נסיבות מותו של פעוט מבאר שבע שנגרם על ידי אמו ובן זוגה כתוצאה מהתעללות והזנחה מכוונת. השבוע ביום שני  הוגשה נגדם הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים, הכולל חשד לביצוע עבירות דומות של התעללות והזנחה גם כלפי שני אחיו הקטינים של הפעוט.
משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות מותו של פעוט מבאר שבע, בן שנתיים ו 7 חודשים, שנפטר ביום 6.3.24, זאת לאחר שהובא על ידי צוות מד”א למרכז הרפואי סורוקה כשהוא במצב אנוש ובבית החולים נקבע מותו.
צוות חקירה מיוחד שניהל את החקירה בתחנת באר שבע, אסף ראיות המעלות חשד לביצוע עבירות של רצח קטין חסר ישע וכן להתעללות והזנחת הפעוט הן על ידי אמו, בת 27, והן על ידי בן זוגה, תושב העיר באר שבע, בן 32, שנעצרו לחקירה.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank