כתב אישום כנגד נהג כנגד תושב באר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט לתעבורה בירושלים כתב אישום כנגד תושב באר שבע, לאחר שבמסגרת עבודתו כנהג אוטובוס גרם ברשלנות להידרדרות האוטובוס לעבר עוברי אורח רבים, ביניהן אם ושתי בנותיה שמצאו את מותן בתאונה.

מכתב האישום שהוגש באמצעות עו”ד אדר ארז מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) עולה כי בתאריך 11.8.22 יצא הנאשם לנסיעה בקו 402 מהתחנה המרכזית בירושלים לכיוון העיר בני ברק. במהלך הנסיעה עצר את האוטובוס בתחנה שברחוב שמגר, פתח את דלת תא המטען והעלה נוסעים. לאחר עלייתם, ניסה הנאשם לסגור את דלת תא המטען ללא הצלחה. לאחר שהתייעץ עם מרכז הבקרה של אגד, הורה הנאשם לנוסעי האוטובוס לרדת ולחכות לאוטובוס הבא.

בשלב זה וכאשר האוטובוס ריק מנוסעים, החליט הנאשם לאפס את מערכת החשמל של האוטובוס. לשם כך, יצא מן האוטובוס מבלי שמשך את ידית הבלם, כך שמערכת הבלימה היחידה שנותרה פועלת באותו רגע הייתה המערכת החשמלית. הנאשם איפס את תיבת החשמל ובכך נטרל גם את מערכת הבלימה החשמלית. משכך, החל האוטובוס להידרדר במורד הרחוב, עלה על המדרכה, והמשיך עד שהתנגש בתחנת אוטובוס וגדר בסמוך לקניון “רב שפע”. כתוצאה מההידרדרות, פגע האוטובוס במספר רב של הולכי רגל, ביניהן שושנה גלושטיין ז”ל בת ה-40 ושתי בנותיה, חיה גלושטיין ז”ל בת ה-7 וחנה גלושטיין ז”ל בת השנתיים, אשר מצאו את מותן. בנוסף, נפצעו בתאונה אחד-עשר עוברי אורח נוספים בדרגות שונות, ביניהם בת 21 ששתי גפיה התחתונות נקטעו מעל הברכיים וקטין בן 6 אשר נגרם לו נזק פנימי, חבלות ושברים.

כתב האישום מייחס לנאשם שלוש עבירות של גרם מוות ברשלנות וכן ריבוי גרם נזק לאדם ולרכוש. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לפסול את רישיון הנהיגה הציבורי של הנאשם.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank