כתב אישום כנגד צעיר שתקף בן 70 בב”ש

משטרת באר שבע

מכתב האישום עולה כי בין הנאשם לבין המתלונן, אין היכרות מוקדמת. ביום ,14.09.23 בשעה ,01:53 או בסמוך לכך, נכנס המתלונן אל חצר תיכון מקיף א’ בבאר שבע.
שבע על מנת להאכיל את חתולי הרחוב השוהים במקום, כשהוא נושא עימו ציוד אישי וכ- 2000 ₪. במועד לעיל, הבחין הנאשם במתלונן. הנאשם ניגש אל המתלונן והזדהה כשומר של המקום ושאל את המתלונן מדוע הוא נמצא במקום. המתלונן הבהיר לנאשם כי הוא מאכיל את החתולים מידי יום, אך אם אסור הוא ילך מהמקום. המתלונן אסף את צלחות האוכל והחל ללכת מהמקום.
לאחר שהמתלונן הפנה גבו לנאשם, לפתע הגיח הנאשם מאחורי המתלונן, לפת אותו בחוזקה מאחור, וניסה למשוך בחוזקה את התיק ותכולתו מהמתלונן. המתלונן אחז בתיקו אז הנאשם הפילו ארצה והמשיך למשוך את התיק. המתלונן לא הרפה מהתיק. בעוד המתלונן שכוב על הקרקע, הנאשם הכה את המתלונן במכות אגרוף בפניו עד
שהמתלונן החל לדמם. בשל עוצמת המכות הרפה המתלונן מהתיק והנאשם נטל אותו וברח מהמקום שהוא נוטלאת התיק ושלל השוד שבתוכו.
המתלונן החבול יצא ממקום האירוע אל הכביש הסמוך שם פגש בנהג מונית שהזעיק את כוחות המשטרה. יום למחרת, הנאשם נתפס כשברשותו תכולת השוד וכ-900 ש”ח משלל השוד, שהושבו למתלונן. במעשיו אלו, גנב הנאשם דבר, ובשעת מעשה, או בתכוף לפניו או לאחריו, ביצע מעשה אלימות במתלונן כדי להשיג את את הדבר הנגנב, או כדי למנוע התנגדות לגניבת הדבר ולהתגבר עליה, והוא עושה זאת שבשעת השוד הוא פוצע אדם והכה אותו.

כתבות נוספות