מות בת ה-18 בב”ש: בן זוגה שנחשד במעשה לא יואשם ברצח

Pinterest LinkedIn Tumblr +

רוני שומוב, בן 25, ששוחרר כחודש לפני הרצח מהכלא בגין תקיפת בת זוגו, יואשם בתקיפה ואיומים על בת זוג קודמת שלו. גיסה של הצעירה: “צוות חקירה רשלני שחוטא לעבודתו, לא הצליחו לפרוץ לנייד של הצעירה”. עורך הדין של החשוד: “היה עצור במעצר שווא, הליך מיותר”
הפרקליטות החליטה ביום חמישי שלא להגיש כתב אישום בעבירות המתה נגד רוני שומוב, בן 25, שנחשד ברצח של בת זוגו בת 18 בדירה בבאר שבע בחודש שעבר. “לאחר בחינת חומר הראיות, לרבות חוות דעת של המכון לרפואה משפטית, הוחלט לא להגיש בשלב זה כתב אישום”, נמסר מהפרקליטות.
במקביל, הפרקליטות הגישה נגד שומוב כתב אישום על תקיפת בת זוג קודמת שלו. מעצרו הוארך עד ליום שלישי.
מהפרקליטות נמסר: “לאחר בחינת חומר הראיות, לרבות חוות דעת של המכון לרפואה משפטית, הוחלט לא להגיש בשלב זה כתב אישום במסגרת מעצר בעבירת רצח נגד החשוד רוני שומוב”.

“אני ממש ממש מאוכזב מהתוצאה”, אמר אביה של בת ה-18. “ממש מאוכזבים מהתוצאה הזו, נראה איך אנחנו מתנהלים בהמשך. אנחנו ניפגש כל המשפחה ונראה איך אנחנו מתקדמים. בנתיים אני ממש ממש ממש, בלשון המעטה, מאוכזב מהתוצאה של החקירה”.
עורך הדין אלון ארז המייצג את החשוד אמר: “עודכנתי על ידי היחידה החוקרת שהפרקליטות החליטה לא להגיש כתב אישום בעבירות המתה. כמו שאמרתי מתחילת המעצר הראשון, אין שחר לחשדות נגד מרשי. הוא היה עצור 42 ימים במעצר שווא. הפרקילטות החליטה נכון בתיק זה ולא גררה את הנאשם להליך מיותר וחסר כל תוחלת בבית המשפט המחוזי”.

בת ה-18 עברה לגור עם שומוב בשכונה ד’ בבאר שבע לפני כחודשיים, אחרי קשר שנמשך חצי שנה. לדברי שכנים בבניין, האלימות הייתה נוכחת מהרגע הראשון.
משפחתה סיפרה שביום חמישי, יומיים לפני הרצח, ביקשה הצעירה לנסוע מביתה לבאר שבע, ואילו אמה אסרה עליה לצאת מהבית משום שידעה שהיא רוצה לנסוע אל דירת בן הזוג. הצעירה הזמינה משטרה בטענה שהאם כלאה אותה בביתה, ואילו המשטרה אמרה לאם כי הילדה בגירה וזכותה לעשות כרצונה.
במשפחת הצעירה בנתניה מספרים כי השניים הכירו דרך חברים משותפים. “ניסינו למנוע את הקשר”, סיפרה קרובת משפחה. “עשינו הכול. חברה שלה התקשרה אליו ואמרה לו לעזוב אותה. הוא לא שחרר אותה, שיגע אותה. הוא היה אלים. ידענו שזה ייגמר רע. ניסינו לעשות הכל”. לדבריה, לצעירה הייתה תקווה כי דברים ישתנו לטובה. “היא הבינה אבל חשבה שיהיה בסדר, שהוא ישתנה, שיהיה בסדר. היא אהבה אותו. היא רצתה להתחתן ולהביא ילדים. זה היה החלום שלה”.
בצהרי יום הרצח, הגיעו שוטרים לדירה בעקבות דיווח על צעירה שנמצאה ללא רוח חיים ועצרו לחקירה את שומוב. גופתה של בת ה-18 הועברה למכון לרפואה משפטית.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank