מכרזים בשכונת הפארק באר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

רשות מקרקעי ישראל מפרסמת שני מכרזים עם 85 דירות בשכונה החדשה, ללא מחיר מינימום
המגרשים המשווקים במכרז מיועדים לבנייה רוויה למגורים ומסחר והם חלק מתוכנית פארק הנחל להקמת שכונת מגורים חדשה בת כ-4004 יח”ד, בגבולה הדרומי של באר שבע הממוקמת בין פארק נחל באר שבע לדרך 25, מערבית לכביש 40 ומתפרשת על שטח של כ-1,152 דונם.

המכרז הראשון, הינו ל-47 יח”ד בשטח של כ-5 דונם, שבו עומדות הוצאות הפיתוח על כ-12.7 מיליון שקל. המכרז השני ל-38 יח”ד, בשטח של כ-12 דונם, שבו עומדות הוצאות הפיתוח על כ-15.6 מיליון שקל. כאמור, בשני המתחמים לא נקבעו מחירי מינימום.

התוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה כוללת כ- 4,004 יח”ד, מתוכן 366 יח”ד דירות קטנות, בבניינים בני 8 קומות לאורך השדרות הראשיות, בנייה מרקמית בת 5 קומות וצמודי קרקעי, הניתנים להמרת יח”ד מגורים למלונאות.

עוד מציעה התוכנית שטחים למוסדות ציבור (כ-106 דונם), מסחר משולב מגורים ותעשיה (כ-47 דונם), תשתית דרכים (כ-344 דונם) ושטח של כ-210 דונם לשטחים פתוחים.

בנוסף, התוכנית כוללת רשת רחובות ראשית עם שתי שדרות, המרכזית שבהן מובילה מכביש 25 לאגם ולפארק והשנייה, חוצה את השכונה ממזרח למערב. במפגש השדרות מוצעת כיכר עירונית מרכזית אשר תכלול מבני ציבור, חזיתות מסחריות ופעילות עירונית מגוונת.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank