מלחמת הכנופיות בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

מלחמת הכנופיות בבאר שבע עולה מדרגה והתושבים מתחילים להיות מודאגים בעקבות מספר הולך וגדל של עבירות פליליות בעיר, באר שבע היא אחת הערים בארץ עם שיעור פשיעה גבוה ועדיין לא קיבלה עדיפות בטיפול בפשיעה העבריינית.

לפני כחודש בעקבות דיווחים על פיצוץ אדיר ברחוב גדעון האוזנר ברמות המשטרה פתחו בחקירה . כעת, בשל הממצאים בשטח ומצלמות האבטחה שמסביב – הצליחו הכוחות לעצור חשוד.

פעילות סמויה של היחידה המרכזית במרחב נגב הובילה למעצרו של תושב היישוב תל שבע, בחשד לזריקת רימון רסס בשכונת רמות לפני כחודש. בסיומה של החקירה הוגש נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים.

קרדיט - דוברות מרחב נגב

קרדיט – דוברות מרחב נגב

כאמור, בבוקר ה-7.1 דיווחו תושבי רחוב גדעון האוזנר ברמות למשטרה על פיצוץ אדיר שהרעיד את חניית הבניין, הסמוך לבית ספר. עם קבלת הדיווח, כוחות משטרת תחנת באר שבע הגיעו למקום ואיתרו זירת פיצוץ בתוך חניית רכבים שמקורו מרימון רסס אשר גרם לנזק למספר חלונות ורכבים במקום ללא נפגעים. חוקרי התחנה, אנשי מז”פ וחבלה פעלו בזירה להסרת סיכון נוסף וזיכוי המקום תוך איסוף ראיות וממצאים במטרה להתחקות אחר מבצעי העבירה.

בעקבות חקירה שהוטלה על היחידה המרכזית של מרחב נגב, הצליחו בלשי הימ”ר לעצור את תושב היישוב תל שבע בחשד כי הגיע למקום באמצעות רכב שהיה ברשותו, השליך את הרימון ונמלט מהמקום, כשעל פי החשד הרקע הוא סכסוך פלילי בין כנופיות מקומיות.
החשוד, בשנות-20 לחייו, נעצר לחקירה בימ”ר נגב שבמסגרתה הוארך מעצרו מעת לעת על ידי בית המשפט. עם סיום החקירה ועל בסיס חומר הראיות שנאסף, הוגשה על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ובקשת המשך מעצרו שצפוי להיות מוגש בתאריך 21.2.24.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank