מלחמת הכנופיות בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

לקראת סיומה של חקירת אירוע אלימות מלווה בירי שאירע בחודש שעבר בעמק שרה, במהלכו נפצעו שני תושבי העיר, כתב אישום ובקשת מעצר צפויים להיות מוגשים נגד שלושה חשודים תושבי העיר כזכור, בתאריך 17.8.23 בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקד 100 על אירוע ירי באזור התעשייה “עמק שרה” בעיר. האירוע התרחש בתוך עסק לשטיפת רכבים, ובמהלכו נפצעו שני תושבי העיר מירי שכוון לעברם, כשבהמשך הם פונו במצב קשה ובמצב קל למרכז הרפואי סורוקה.

עם קבלת הדיווח על האירוע נפתחה חקירה שהופקדה בידי היחידה המרכזית של מרחב הנגב, אשר חוקריה פעלו באופן מהיר לאיסוף ראיות וממצאים מהזירה, תוך ביצוע פעולות גלויות וסמויות על מנת להתחקות אחר מבצעי העבירה. במהלך התפתחות החקירה ואיסוף הראיות עלה החשד כי הרקע לאירוע האלימות הינו סכסוך בין כנופיות פשיעה מקומיות בו היו מעורבים הקורבנות, שנעצרו בסמוך ולאחר האירוע, וחשוד נוסף שהגיע עם רכבו לבית העסק שם ביצע את הירי ונמלט מהמקום.
בהמשך פעלו כוחות בילוש של ימ”ר ויס”מ נגב בשיתוף יחידות מודיעין מחוזיות לאיתור החשוד המעורב באירוע הירי, והצליחו להתחקות באופן מדויק אחר מיקומו ולבצע את מעצרו במהלך פשיטה על דירת מסתור באופקים אליה נמלט.
מעצרם של החשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, הוארך מעת לעת בידי בית משפט השלום בבאר שבע, ובדיון שהתקיים אתמול האריך בית המשפט את מעצרם עד ליום 19.9.23. בסיומה של חקירת המשטרה, ובהתאם לתשתית הראייתית, צפוי להיות מוגש נגדם על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) כתב אישום ובקשת המשך מעצרם עד תום ההליכים.
ממשטרת ישראל נמסר: ”המחוז הדרומי מנהל מלחמה עיקשת וחסרת פשרות בתופעות של שימוש וירי באמל”ח בלתי חוקי הפוגע בחיי אדם, ויפעל באפס סובלנות ובכל האמצעים הדרושים על מנת להבטיח את שלום הציבור ולהעמיד את העבריינים לדין”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank