מערכת החינוך בבאר שבע תחזור לפעילות ביום ראשון הקרוב

Pinterest LinkedIn Tumblr +

עיריית באר שבע בתיאום עם הנהגת ההורים העירונית, פיקוד העורף, כוחות הביטחון ומשרד החינוך נערכת להחזרת הפעילות הפיזית החינוכית במוסדות החינוך בעיר בהתאם להנחיות פיקוד העורף וכוחות הביטחון ביום ראשון, 5/11/23.

החזרה לפעילות הפיזית החינוכית, בתיכונים בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים כאמור הנה באופן הדרגתי ובהתאם לתוכניות הפרטניות של כל מוסד חינוכי שיינתנו להורים על ידי מנהלי ומנהלות המוסדות והגננות. עיריית באר שבע בתאום עם הנהגת ההורים העירונית, משרד החינוך, פיקוד העורף וכוחות הביטחון, נערכת להחזרת הפעילות במוסדות החינוך בהתאם להנחיות פיקוד העורף וכוחות הביטחון. החזרה לפעילות הפיזית החינוכית, בתיכונים ביסודיים ובגני הילדים, תחל ביום ראשון ה-5.11.23 בהתאם להנחיות פיקוד העורף וכוחות הביטחון ובהתאם לתוכניות הפרטניות של כל מוסד חינוכי. פרטים לגבי המתווה ינתנו להורים על ידי מנהלי ומנהלות המוסדות והגננות.
‘’נערכנו בתכנית היקפית לתגבור האבטחה בכלל מוסדות החינוך, במספר מעגלים הכוללים את : משטרת ישראל, לוחמי מג״ב, חיילי מילואים שגויסו לצורך משימה זו, חיילים מפיקוד העורף, סיירת מוסדות חינוך, סיירת הביטחון העירונית, השיטור והפיקוח העירוני ומתנדבי משמר השכונה”
לא כל ההורים מרוצים: ‘’אני חוששת לשלוח את הבן שלי באוטובוס, כשיכולה להיות אזעקה. זאת נסיעה ארוכה עד למקיף א’. אין לי אפשרות להסיע אותו כל יום, כי אנחנו הורים עובדים. אני מקווה מאוד שנושא הביטחון נלקח בחשבון”, אומרת לנו אם לתלמיד בכיתה י”ב. ‘’אם לא אהיה בטוחה, הבן שלי לא יילך ללמוד”.

באשר לנושא הביטחון, אומרים בעיריית באר שבע: ‘’נערכנו בתכנית היקפית לתגבור האבטחה בכלל מוסדות החינוך, במספר מעגלים הכוללים את : משטרת ישראל, לוחמי מג״ב, חיילי מילואים שגויסו לצורך משימה זו, חיילים מפיקוד העורף, סיירת מוסדות חינוך, סיירת הביטחון העירונית, השיטור והפיקוח העירוני ומתנדבי משמר השכונה”.

‘’בקרבת כלל המוסדות תתוגבר האבטחה ההיקפית וזאת בנוסף לאבטחה השוטפת. המתווה התקבל, בשיח משותף עם משרד החינוך, מינהל החינוך ואגף הביטחון בעירייה, הנהגת ההורים פיקוד העורף וכוחות הבטחון. מערכת החינוך מהווה עוגן מרכזי בחיזוק החוסן הלאומי. בתקווה לחזרה מהירה ובטוחה לשגרה- יחד ננצח!”.

מהנהגת ההורים נמסר: ‘’אנו מקבלים פניות רבות מהורים מכל הקשת, כאלו שרוצים להחזיר וכאלו שעדיין חוששים ואנו פועלים לאפשר גם וגם, למען כולם בדיונים ארוכים ועדינים הצלחנו לבנות מתווה שנותן מענה לאלו ולאלו לחזרה הדרגתית לשגרת לימודים. הורים שחוששים, אינם מחוייבים לשלוח את ילדיהם, לא ירשמו חיסורים, תתקיים חזרה על חומר, ופעילויות חברתיות החוסן החברתי והנפשי של הילדים מאוד חשוב, ואנו פועלים לחזקו. כמות התלמידים שיוזמנו לבתי הספר תהיה תואמת לכמות ההכלה של המקלטים. כמו כן נבנתה תוכנית רב שכבתית לעיבוי ותגבור האבטחה בכלל מוסדות החינוך בעיר. כל זאת בשיתוף פעולה עם ראש העיר, מחזיקת תיק החינוך, מפקחות משאד החינוך, ראש הגף הבטחון וכלל הגורמים הרלוונטיים”.

 

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.