מפוני קיבוץ נירים נקלטים בשכונת הפארק בבאר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

400 מחברי הקיבוץ קיבלו החלטה משותפת לעבור לבירת הנגב, נתחמו ההסכמים הרשמיים למעבר של תושבי קיבוץ נירים לבאר שבע.

היום נחתם הסכם המעבר הזמני של קיבוץ נירים לכ-110 דירות בבאר שבע במסגרתו התושבים ישוכנו בארבע שכונות שונות ברחבי העיר, כאשר העיקרית היא ‘שכונת הפארק’. המנהלת פעלה בשיתוף משרד הבינוי והשיכון ובאמצעות חברת “עמידר” שסייעו באיתור הדירות ובהתקשרויות.

חברי קיבוץ נירים עוברים מבתי המלון לכ-110 דירות בבאר שבע, בארבע שכונות שונות ברחבי העיר, כאשר רובם ישוכנו ב’שכונת הפארק’ החדשה. מנהלת תקומה יחד עם משרד הבינוי והשיכון ובאמצעות חברת “עמידר”, איתרו את הדירות וחתמו על החוזים מול בעלי הנכסים.

במסגרת ההסכם, מנהלת תקומה תממן את תשלומי השכירות, ביטוחים, ארנונה ומוסדות ציבור כגון: גני ילדים, מועדון נוער, מועדון התכנסות לתושבי הקיבוץ על מנת לספק לקהילת הקיבוץ תחושת נוחות וקהילתיות מיטבית ככל האפשר. כמו כן מנהלת תקומה תספק מענק הצטיידות לכל משק בית שמשולם במרוכז, בסכום כולל של עד 80,000 ש”ח לדירה. בנוסף, כל חבר קיבוץ עתיד לקבל דמי מחייה וכלכלה חודשיים בסך 1,173 ש”ח לכל נפש.

נירים מצטרפת בכך לקיבוצים נוספים בעוטף עזה, כמו כרם שלום, ניר עוז ואחרים שעברו למגורים זמניים ברחבי הדרום. ב-7 באוקטובר, עם פרוץ המתקפה האכזרית של חמאס, נרצחו 5 מבני הקיבוץ, ועוד 5 נחטפו לעזה.

 

 

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank