מפקד חדש למרחב הנגב במשטרה

Pinterest LinkedIn Tumblr +

חילופי מפקדים במשטרת מרחב הנגב. בטקס החלפת הפיקוד נכנס ביום שלישי השבוע לתפקידו החדש תנ”צ אפי שימן בהחליפו את תנ”צ נחשון נגלר, שפיקד על מרחב הנגב בשנתיים וחודשיים האחרונים.

תנ”צ אפי שימן לתפקידו בעצם באופן רשמי עם פרוץ מלחמת “חרבות ברזל” בשביעי באוקטובר, כאשר באותו יום החליט מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, להטיל את האחריות הפיקודית על המרחב בידיו של תנ”צ שימן, שניהל את הלחימה בגזרת המרחב.

תנ”צ אפי שימן (53), נשוי ואב לארבעה ילדים, מתגורר באופקים. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים ותואר שני בקרימינולוגיה. הוא משרת במשטרה 29 שנים והחל את דרכו בתפקיד סייר בתחנת ערד ובהמשך שימש במספר תפקידים, בהם מפקד תחנת באר-שבע. בתפקידו האחרון שימש כמפקד מרחב שומרון במחוז ש”י.
“את ההחלטה למנות את אפי”, אמר ניצב אמיר כהן, מפקד המחוז הדרומי, “קבלתי מתוך הבנת היקף וחומרת האירועים, הבנת תמונת המלחמה והצורך לקבל החלטות קריטיות בזמן שאנשינו נלחמים פנים אל פנים מול אויב אכזר. אפי, הבחירה שלי בך מעידה על האמון ביכולותיך ובכישוריך להוביל את המרחב בהצלחה למען שלומם וביטחונם של תושבי הנגב. כמי שהתחיל את דרכו כסייר בתחנת ערד ועבר את כל מכלול ומגוון תפקידי השטח והפיקוד, אין לי ספק שיש לך את היכולות ואת כושר הביצוע למלא את שליחותך בהצלחה”.

עם כניסתו לתפקידו החדש אמר תנ”צ אפי שימן, כי “היום אני חוזר לאדמתי, האדמה בה צמחתי. אני זוכר את ההתרגשות והתחושות מיומי הראשון כסייר במשטרת ישראל והתחושות נשארו כאחת ולא השתנו בעוצמתן. תחושות של שליחות. היום ביראת קודש, כבוד וגאווה עצומה אני מקבל על עצמי את הזכות לפיקוד וההובלה של מרחב הנגב, מרחב עוצמתי והגדול ביותר בשטחו, בעל מאפיינים ייחודיים ואתגרים כבירים.
לתנ”צ שימן יש גם מסר חשוב לתושבים: “אני מתחייב לעבודה קשה, שיתופי פעולה ושילוביות עם כלל הרשויות, הגורמים השונים ופרנסי היישובים. נחתור לפעול לשמירה על ביטחון הפנים, לחיזוק המשילות, למיגור האלימות והפשיעה, לשמירה על אכיפת החוק והגברת הביטחון ואמון הציבור. נעניק שירות איכותי ומיטבי עבור תושבי מרחב הנגב”.
נושאים קשורים

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank