מפקד חדש לתחנת משטרת באר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

ניצב משנה שלומי דראי (49) נשוי ואב לשלושה ילדים הוא המפקד החדש של תחנת באר שבע במשטרה, דקאי יחליף בתפקיד את טירן יהוד.

טקס החלפת מפקד תחנת באר שבע נערך כשברקע חווה המשטרה את אחת התקופות העמוסות בתולדותיה, עם אתגרים קשים ומורכבים ואבדות גדולות בעקבות אירועי ה-7.10. ניצב משנה שלומי דראי יחלליף את טירן יהוד.
טירן יהוד, המפקד היוצא ששימש בתפקיד קרוב לארבע שנים, ושבתפקידיו הקודמים שימש כסגן מפקד תחנת אשקלון, סגן מפקד מרחב אילת ומפקדה (הראשון) של תחנת ערוער, אמר על הבמה: “שגרת יומה של משטרת ישראל משלבת גופים רבים, והמלחמה הארורה המחישה לנו זאת מדי יום. זה המקום להגיד תוך והערכה רבה למפקדים והמנהלים. אהיה השגריר ביותר עבור מחוז דרום, תחנת נגב ותחנת באר שבע. רק מי שחווה את התחנה האינטנסיבית ביותר במשטרת ישראל ידע כמה המקום הזה צריך לגדול ולהתחדש למקום ראוי. הציבור רוצה משטרה זמינה, נגישה ומהירה בכל מקום ובכל זמן, זאת בקשתו ואנחנו מצווים לה.
לתפקיד מפקד התחנה נכנס ניצב משנה שלומי דראי, דראי, בן 49, נשוי למאיה ואב ל 3 ילדים, מתגורר בבאר שבע. בעל תואר ראשון בקרימינולוגיה ותואר שני במזרח תיכון. משרת במשטרה 28 שנים והחל את דרכו בתפקיד סייר בתחנת העיירות ובהמשך היה במספר תפקידים משמעותיים, ביניהם, ראש מחלק מודיעין בימ”ר נגב ומפקד ימ”ר מג”ב דרום. בתפקידו האחרון שימש כמפקד תחנת קרית גת.
דראי אמר: “ברגעים אלה אני מתחיל תפקיד משמעותי בחיי ולא יכול להתעלם מהשבת של ה-7 לאוקטובר ששינתה חיים של רבים במדינת ישראל. משטרת ישראל שכלה שוטרות ושוטרים אהובים ואהובות, אשר נלחמו במטרה לשמור על הבית ולהציל חיים תוך הקרבה עצמית, בזכותם אנו נמצאים כאן. במעמד הזה יש מספר כיסאות ריקים שאני לא יכול להכנס לתפקיד מבלי להזכיר מי שאמור לשבת עליהם עכשיו: ניצב משנה ג’יאר דוידוב וניצב משנה איציק בוזוקשוילי. שני מפקדים למופת, חברים שצעדו אותי לאורך השנים, מתחייב אני לכם לפעול מתוך תחושת השליחות שלכם, הטמעת הערכים אותם חינכתם את הפקודים שלכם, לצד קדושת ושמחת החיים שאפיינה אותכם. שוטרי התחנה, אתם ההון האנושי החשוב ביותר ומקור כוח ועוצמה של התחנה. אני אצביע לכיוון, ויחד כתף אל כתף, נוביל ונפעל לאכיפה מקצועית ובלתי מתפשרת תוך חיזוק הקשר והאמון בין המשטרה, להנהגה העירונית ולקהילה למימוש התוכניות. תחנת באר שבע חורטת על דגלה שירות, ערכים, מצוינות, רעות, שיתופי פעולה וסנכרון בין כלל המשרדים. כך נהפוך ליחידה ותחנה עוצמתית וחזקה יותר. נעבוד בשילוב עם גורמי חוץ למען מטרה אחת – טיפול בפשיעה, חיזוק המשילות וחיזוק תחושת הביטחון, לכל תושבי העיר והבאים אליה”.

מפקד מחוז דרום, ניצב אמיר כהן אמר: “משטרת באר שבע היא תחנת הדגל של המחוז הדרומי, שוטרי התחנה מתמודדים עם עומסי עבודה הגבוהים בארץ ועושים זאת במסירות אין קץ תוך אמונה מלאה בשליחותם. בהזדמנות זו אני מבקש להביע את הערכתי הרבבה לכם, שוטרי וקציני התחנה, מגיעות לכם מחיאות כפיים. בשבוע הבא נחגוג כולנו את ראש השנה לאילנות, זהו יום המחבר אותנו לשורשי אדמתנו כאן בארץ ישראל. השנה נציין את החג בצל חרבות ברזל, ולנטיעת עצים השנה ישנה משמעות מיוחדת של תקומה וצמיחה מחדש”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank