משה ינאי הכריז על מס’ 2 ברשימתו 

Pinterest LinkedIn Tumblr +
לאורחים הרבים שנאספו היום (ג’) במטה הבחירות של סיעת ‘אור’ בראשות משה ינאי המתינה הפתעה שמסמנת בהחלט את תחילתה של השנה החדשה עם בשורות טובות במיוחד.
במהלך האירוע, הכריז משה ינאי על מס’ 2 ברשימתו, הפעיל החברתי המוכר יוסי מויאל.
מויאל, בן 57, תושב העיר מזה 34 שנים, שימש בעברו כמנהל סניף ומנהל אזור ברשת שופרסל. מכאן, רכש את נסיונו הרב בניהול מערכות גדולות, יכולת משמעותית שהוא מביא איתו לתפקיד.
מויאל הוא גם, כאמור, פעיל חברתי מוכר בבאר שבע, ובין תרומתו החברתית הרבה לעיר ניתן למצוא פעילויות התנדבותיות שונות, דאגה וטיפול במעוטי יכולת וסיוע למשפחות נזקקות.
בהרמת הכוסית החגיגית, שנערכה במטה הבחירות של ינאי, נכחו היום למעלה מ-100 אורחים, שהגיבו בתשואות להודעת המינוי המשמחת, שמעצימה את כוחה של סיעת אור במועצת העיר, בבחירות הקרובות.
משה ינאי, ראש סיעת אור וחבר מועצת העיר, אמר היום: “יוסי מהווה מכפיל כוח לסיעת אור, ויהווה את קולם של כל מי שזקוק לעזרה ועד היום היה שקוף בעיר. הגיע הזמן לשנות את סדר העדיפויות, ולשפר משמעותית את הדאגה לאחר ולחלש בעיר, לצד המשך הפיתוח הנדרש והרחבת הפעילות העירונית בכל תחום, במטרה להעניק שירות מלא ואיכותי לתושבים. אני מנצל הזדמנות זו כדי לאחל לכל בית ישראל חג שמח ושתהיה השנה הזו שנה טובה יותר באמת, בכל היבטי החיים בעיר”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank