מת שחקן ומאמן העבר ליאור ליובין

Pinterest LinkedIn Tumblr +

לפני כשלושה חודשים ביקש ליאור ליובין להשתחרר מאימון קבוצת הכדורסל של הפועל באר שבע בשל “סיבות אישיות”. הידיעה על מותו של ליאור ליובין היכתה בהלם את כל מי שהכיר אותו ונפגש עימו.

כדורסלן ומאמן העבר ליאור ליובין הלך לעולמו בגיל 46, לאחר שנאבק בחודשים האחרונים במחלה קשה. ביוני 2022 חתם ליובין בהפועל באר-שבע אחרי שסיים עונה בעירוני נס ציונה, אך בנובמבר 2023 הוא ביקש להשתחרר מהקבוצה, “מסיבות אישיות”.

מאמן הכדורסל ושחקן העבר ליאור ליובין מת היום בגיל 46 לאחר מאבק במחלה קשה. עד לאחרונה אימן ליובין את הפועל באר שבע בליגת העל, אך ב־12 בנובמבר הודיע לראשי הקבוצה כי לא יוכל להמשיך בתפקידו – עקב מה שפרסם המועדון בתור “נסיבות אישיות”.

הכדורסל הישראלי התעורר הבוקר  לבשורה קשה, עם היוודע מותו של שחקן העבר והמאמן ליאור ליובין בגיל 46 בלבד, אחרי שנכנע למחלת הסרטן. רק לפני חודשים ספורים עוד עמד ליובין על הקווים של הפועל באר שבע, אלא שתוך תקופה קצרה חלה התדרדרות מהירה במצבו.

כאשר עזב בחודש נובמבר את תפקידו בבאר שבע, התקווה הייתה שבעזרת טיפול אגרסיבי ליובין יוכל להתגבר על המחלה. הוא עבר טיפולים אינטנסיביים במשך חודש, אבל זה לא הועיל.

בשבועות האחרונים היה ברור כי מצבו של ליובין בלתי הפיך, לכן הוא ומשפחתו בחרו לחזור הביתה ולא להישאר בבית החולים. את ליובין ביקרו מספר מצומצם של אנשים, ביניהם חברו הקרוב ומאמן מכבי תל אביב עודד קטש, שהגיע אליו בפעם האחרונה בשבוע שעבר.
עוד בשלהי הקריירה שלו כשחקן, ליובין החל לעשות את צעדיו הראשונים כמאמן, תחילה כעוזר מאמן בקבוצת הנוער של מכבי עירוני רמת גן. ב-2008 מונה לעוזרו של עודד קטש בגלבוע גליל ובהמשך אימן במספר קבוצות, בהן הפועל חולון, מכבי אשדוד/באר טוביה, עירוני נס ציונה וכאמור, הפועל ב”ש. בין לבין, ליובין גם שימש כעוזר מאמן במכבי ת”א ובנבחרת ישראל, בין היתר ביורובאסקט 2015 בצרפת.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank