נעצרה חוליית מתנקשים של תושבי באר שבע

Pinterest LinkedIn Tumblr +

פרשיית “סערה במדבר” הותר לפרסום כי בלשי היחידה המרכזית של מרחב הנגב עצרו חוליית מתנקשים רגע לפני הפעלת מטען חבלה שהונח בפתח ביתו של יעד החיסול, כשבידו של המפעיל נתפס שלט הפעלה. בסיומה של חקירת הפרשייה הוגשה כנגד 3 תושבי העיר באר שבע הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים.

השוטרים שהיו במארב ברחוב רחבת מבצע ארז בעיר, הבחינו בחשוד עם כובע גרב כשהוא מחזיק בידו דבר מה אותו הניח בסמוך לאחד המבנים. מייד לאחר מכן הוא נראה מכוון ולוחץ עם ידו לכיוון המבנה. אז פעלו השוטרים ועצרו אותו
בלשי היחידה המרכזית של מרחב הנגב עצרו חוליית מתנקשים רגע לפני הפעלת מטען חבלה שהונח בפתח ביתו של יעד החיסול, כשבידו של המפעיל נתפס שלט הפעלה. בסיומה של חקירת הפרשייה הוגשה כנגד 3 תושבי העיר באר שבע הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים.

במסגרת המאבק של מרחב הנגב של המחוז הדרומי נגד תופעות הפשיעה והאלימות בהתאם למדיניות שקבע מפקד המחוז- ניצב אמיר כהן, פעלו שוטרי היחידה המרכזית של מרחב הנגב במסגרת פרשיית “סערה במדבר” באופן סמוי נגד כנופיות פשיעה מסוכסכות הפועלות במרחב העיר באר שבע.

במסגרת הפעילות הופעלו יחידות מודיעין מחוזיות וארציות. צוותי החקירה ושוטרי בילוש סמויים של ימ”ר נגב הצליחו להתחקות אחר פעילותם של מספר גורמים עבריינים מסוכסכים, לאסוף ראיות נגדם ולמנוע מימוש כוונות פגיעה.

בתאריך 28.1.24, בסמוך לרחוב רחבת מבצע ארז, זיהו כוחות הבילוש חשוד עם כובע גרב רוכב על אופניים כשהוא מחזיק בידו דבר מה אותו הניח בסמוך לאחד המבנים שברחוב.
מיד ובסמוך לכך זיהו הכוחות את החשוד מחזיק בחפץ כשהוא מכוון ולוחץ עם ידו לכיוון המבנה. בלשי הימ”ר, שזיהו את הסכנה, זינקו לעבר החשוד, ביצעו את מעצרו ותפסו בידו שלט הפעלה.
בחיפוש שבוצע בסמוך למבנה אותר מטען חבלה מאולתר עם מערכת הפעלה אלחוטית, שנוטרל על ידי חבלן המשטרה. עם המעבר לשלב הגלוי בחקירה כוחות הבילוש של הימ”ר ביצעו חיפוש בביתו של החשוד, שם אותרו רימון רסס וסמים.

בהמשך פעלו החוקרים לאסוף ראיות נגד חשודים נוספים הקשורים לחשוד במעורבות בהנחת המטען, ותוך שימוש במגוון אמצעים חקירתיים הצליחו לאסוף ראיות מפלילות נגד שני חשודים נוספים, תושבי העיר באר שבע, שותפיו לביצוע העבירות.

החשודים, כולם בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו לחקירה בימ”ר נגב שבמסגרתה הוארך מעצרם מעת לעת על ידי בית המשפט.
עם סיום החקירה, ועל בסיס חומר הראיות שנאסף, הוגשה על ידי פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ובקשת המשך מעצרם שצפוים להיות מוגשים בסוף השבוע.

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank