נעצר הסטודנט מבן גוריון שהילל את החמאס

Pinterest LinkedIn Tumblr +

מוחמד טאהא, תושב כאבול שבצפון וסטודנט להנדסת בניין בבן גוריון – נעצר לאחר שפרסם פוסטים מסיתים והילל את מתקפת הטרור הרצחנית של החמאס ב-7 לאוקטובר. סטודנטים שלמדו לצידו התריעו בעבר והגיבו בזעם: ”אני לא מאמין שבן אדם כזה ישב איתי באותה כיתה במשך 4 שנים”
כך יעשה לסטודנט שלומד במוסד בישראל ושיבח את החמאס: מוחמד טאהא בן ה-24, תושב כאבול אשר לומד הנדסת חשמל באוניברסיטת בן גוריון – נעצר לאחר שפרסם פוסטים מסיתים כנגד המדינה ושיבח את פעולות החמאס ב-7 לאוקטובר.

טאהא, נעצר בחשד לביצוע “עבירות ממניע גזענות והתנהגות שעלולה להפר את שלום הציבור” ומעצרו הוארך בשלושה ימים בבית משפט השלום בחיפה. בהארכת המעצר, כתבה השופטת רונה פרסון כי קיים חשד סביר שהחשוד אכן עבר את העבירות המיוחסות לו – “שקלתי את בקשת הסנגור להורות על שחרור לחלופת מעצר, אך הגעתי למסקנה כי בשלב זה אין מקום לחלופה כלשהי”, טענה השופטת פרסון.

כאמור, טאהא, שהיה בשנתו השנייה בלימודים – נכח בעבר לא אחת בהפגנות פרו פלסטיניות שהתקיימו בתוך כותלי האוניברסיטה, וכעת לאחר מעצרו מתברר כי סטודנטים רבים התריעו בעבר בפני הנהלת המרכז האקדמי. באחד המיילים ששלח סטודנט להנהלת בן גוריון נכתב כך:

סטודנט אחר טען: ”הזוי שאדם כזה היה בינינו יום יום, מקווה שאוניברסיטת בן גוריון תשלול לו את התואר”, ואחר הוסיף – ”אני לא מאמין שבן אדם כזה ישב איתי באותה כיתה במשך 4 שנים. אי אפשר לעכל דבר כזה. האוניברסיטה והמדינה חייבים להגיב לזה כמצופה. אי אפשר לתת זכויות לאדם כזה”.

מאוניברסיטת בן גוריון נמסר בתגובה למקרה: ”אוניברסיטת בן-גוריון מזועזעת מתמיכת סטודנט לשעבר בטרור בכלל ובטבח הנורא שהתרחש בשבת השחורה בפרט. הסטודנט הושעה לאלתר וכל זכויותיו האקדמיות הוקפאו, לרבות קבלת תואר, עד לדיון בעניינו בועדת המשמעת. אנחנו נמשיך ונפעל בנחישות להוקיע מתוכנו כל גילוי הזדהות או תמיכה בטרור”.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank