סיורים בחיק הטבע בחנוכה בבאר שבע והסביבה ללא עלות

Pinterest LinkedIn Tumblr +

סיורים בחיק הטבע בחנוכה בבאר שבע והסביבה ללא עלות סיורים בחיק הטבע בחנוכה בבאר שבע והסביבה ללא עלות.

הסיורים יתקיימו בימי שני-שלישי, 14-15/12/2020

שעות הפעלת הסיורים: 9:30, 12:00, 14:00

לפרטים והרשמה: www.eshkolot.org

אורים, ארגון אשכולות בשיתוף קרן קיימת לישראל יציעו במהלך חג החנוכה מערך טיולים ארצי ופעילויות לכל המשפחה המשלבים טבע, מורשת ופעילות ערכית ושורשית. הפעילות תתקיים בו זמנית ב-16 מוקדים מצפון לדרום. טיולים אלו יתקיימו ללא עלות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, והכניסה מותנית בהרשמה מראש. בסיורים ובפעילויות השונות יגלו המטיילים צדדים חדשים ומפתיעים באתרי הטבע השונים וביערות קק”ל שיועברו על ידי מדריכי ומדריכות אשכולות. לצד ההסברים ייהנו המטיילים מאווירת חג ומפעילות חווייתית לכל

מה בתכנית?

שביל הזהב

הנכם מוזמנים לסיור ב”שביל הזהב” שביער להב. במהלך הסיור יבקרו המטיילים באתרים ארכאולוגים ויצפו בנופים ייחודיים של פריחת חלמוניות ומבקרי סתיו, טבע ואדם. לאורך הסיור נשמע על סיפורו של יער להב.

הסיור מותאם למשפחות עם עגלות ילדים

אורך המסלול: כ-1.5 ק”מ

דרגת קושי: קל

נקודת מפגש: יער להב – שביל הזהב – חפשו בוויז.

שדאות ביער יתיר

הנכם מוזמנים למשחק משפחתי ביער יתיר. כל משפחה תקבל את לוח הניווט והמשימות אשר יכיל: מפה עם תוואי הדרך, נקודות ציון למשימות וכן את המשימות עצמן. המשימות יעסקו בחידות אזוריות שיספרו את הסיפור ההיסטורי של המקום וכן משימות שדאות שיכללו הפקת חבלים והפקת אש ללא גפרורים. המשתתפים ינסו בעצמם בכל אילו בליווי צוות ההדרכה.

המסלול מתאים למשפחות ללא עגלות ילדים

דרגת קושי: קל

משך הסיור: כשעה וחצי

בית אשל והעיר העתיקה

הנכם מוזמנים לצאת אתנו לסיור בבאר שבע. את סיורנו נתחיל במצפה קק”ל בבית אשל, הצעיר מבין שלושת המצפים בנגב, נכיר את המסירות הנחישות היצירתיות והגבורה שהביאו איתם אנשי בית אשל. משם נצא לסיור ברחובותיה של באר שבע העתיקה וננסה להבין מהיכן הגיעו הכוחות של אנשי באר שבע.

המסלול מתאים למשפחות ללא עגלות ילדים

אורך המסלול: כ-1 ק”מ הליכה רגלית קלה+ סיור רכוב בין התחנות (רכבים פרטיים)

דרגת קושי: קל

משך הסיור: כ-2 שעות

האגם במדבר

במהלך הסיור נטייל בפארק אגם ירוחם, הטומן בחובו נופים ייחודיים של מפגש בין מים ומדבר, טבע ואדם. לאורך הסיור נשמע על סיפורו הייחודי של האגם, שנבנה בשנותיה הראשונות של המדינה, על מסורות עתיקות שרוחשות סביב הבאר הסמוכה לו, ונגיע לפינות קסומות ונסתרות לאורכו

המסלול מותאם למשפחות עם עגלות ילדים, וברובו מונגש לנכים.

אורך המסלול: כ-1.5 ק”מ

דרגת קושי: קל

נקודת מפגש: אגם ירוחם, פארק אגם ירוחם

מצפים לראותכם במסלולים

שתף ברשתות החברתיות.

About Author

blank