סכסוך בין שכנים בבאר שבע הוביל כמעט לאסון

Pinterest LinkedIn Tumblr +

תושב באר שבע בשנות ה-50 לחייו מואשם שרב עם שכנו והצית את האופנוע שלו. בהמשך, ניסה להצית גם את רכבו
פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד גיא כהן (52) מבאר שבע, שבעקבות סכסוך אודות מקום חניה הצית את האופנוע של שכנו.
מכתב האישום שהגישה עו”ד רותם יוחנני הר ציון עלה, כי במהלך חודש יוני האחרון נתגלע ויכוח בין כהן לשכנו באשר למקום בו נוהג השכן להחנות את האופנוע שבבעלותו. לפני כשבועיים, החנה השכן את האופנוע ועלה לדירתו על מנת להביא את כיסוי האופנוע, כאשר ירד בחזרה הבחין בכהן עומד בסמוך לאופנוע ומצלם אותו בטענה כי הוא השכן צפוי לקבל קנס, במענה ציין השכן כי אין בעיה והכל חוקי.
מספר ימים לאחר האירוע בשעות הלילה המאוחרות ניגש כהן לאופנוע של השכן, הסיר את כיסוי, הפיל אותו והצית אותו. בעוד האופנוע עולה באש ניסה כהן להצית גם את רכבו של השכן שחנה בסמיכות ורק עובר אורח שהיה במקום הניא אותו מלעשות כן.
בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו”ד יוחנני הר ציון כי: “המשיב ביצע עבירת הצתה ועבירת ניסיון הצתה חמורות, לאחר חשיבה ותכנון. המשיב הצית את אופנועו של המתלונן וניסה להצית את רכבו בשל ויכוח של מה בכך, אודות מקום חניה, בעיבורה של עיר, בשכונת מגורים ובסמוך עד מאוד לבניין מגורים, קרוב לשעה 3:00 לפנות בוקר, בעת שכל דיירי הבניין והבניינים הסמוכים ספונים בבתיהם.”
לכהן יוחסו עבירות של הצתה וניסיון הצתה. התיק נחקר על ידי תחנת ב”ש במשטרת ישראל.

כתבות נוספות

שתף ברשתות החברתיות.